Зв'язок
email
Мова

Нові правила роботи з РРО з 1 серпня: пам'ятка від «ГЕРА»

06/08/2020

З 1 серпня 2020 року стартував перший етап змін у законодавстві щодо нових правил роботи для фізичних осіб-підприємців. Розглянемо оновлення норм щодо роботи з РРО та інші актуальні на сьогодні нововведення.

Програмні Реєстратори Розрахункових Операцій

В рамках внесення змін запроваджується можливість використання програмних розрахунково-касових апаратів (РРO). Під програмним РРО розуміють програмне забезпечення (програма, додаток), котре може бути встановлено на будь-який пристрій і дозволить за допомогoю такого пристрою виконувати фіскальні операції шляхом реєстрації чеків РРО на сервері податкової служби через мережу Інтернет. Прoгрaмний прoдукт є aльтернaтивoю трaдиційним кaсовим апaрaтам і встaнoвити йoгo можна на смартфон, планшет, комп’ютер чи інший пристрій, який матиме змогу видавати чеки тільки в електронному вигляді.

Безкоштовне робоче програмне забезпечення, яке перетворить ваш пристрій на програмний РРО, фіскальна служба вже презентувала. Тестове програмне РРО від фіскалів можна знайти на веб-сайті prrosto.kmu.gov.ua/. Проте, дане програмне забезпечення є далеким від ідеалу і на сьогоднішній день містить в собі більше несправностей, ніж можна було б очікувати.

Також суб’єкти господарювання зможуть користуватися і платним програмним забезпеченням, розробленим іншими суб’єктами. В свою чергу , колишній міністр Кабінету Міністрів, та засновник Monobank Дмитро Дубілет заявив про запуск власного програмного РРО під назвою Checkbox.

Новітні програмні РРО з 01.08.2020 р. можна використовувати всім суб’єктам господарювання поряд із класичними РРО. І хоча ці види РРО візуально і апаратно відрізняються один від одного, по суті вони все ж вирішують однакові фіскальні задачі. Проте, який з цих двох видів є кращим у використанні – покаже час.

Спрощена система

ФОП групи. З 1 серпня вступив в дію оновлений п. 296.10 ПКУ, за яким всі ФОП –платники Єдиного Податку групи 1 взагалі і назавжди звільняються від обов’язку застосування реєстраторів розрахункових опеpацій. При цьому таке звільнення для них є безумовним, тобто не залежить від того, чи перевалить їх дохід за 1 млн грн та чи торгують вони товарами-вбивцями РРО-імунітету (технічно складними побутовими товарами, а також лікарськими засобами і виробами медичного призначення),навіть коли цей перелік з 1 січня наступного року значно розростеться і навіть після 01.04.2021 р., коли всі інші ФОП — платники ЄП груп 2 — 4 втратять право на РРО-імунітет.

Облік запасів. Змінами, з першого серпня розширено перелік ФОП — платників ЄП, які зобов’язані вести обрахунок товарних запасів.

Так, з цієї дати відповідно до оновленого п. 12 ст. 3 Закону про РРО вести облік ресурсів зобов’язані не тільки ФОП, які є платниками ЄП та зареєстровані платниками ПДВ (тобто платники ЄП групи 3, які обрали ставку ЄП 3 %), а й ФОП — платники ЄП, які не є платниками ПДВ, якщо вони проводять діяльність з реалізації ТСПТ (технічно складні побутові товари), лікарських засобів та виробів медпризначення, а також «ювелірки».

Крім того, вищезгадані ФОП зобов’язані надавати податківцям під час перевірки документи (у паперовій або електронній формі), котрі засвідчують облік та походження товарів, що на момент перевірки знаходяться у місці торгівлі (господарському об’єкті).

Неведення обліку запасів, а також ненадання документації на оприбуткування товару загрожує ФОП штрафами у розмірі подвійної вартості такого необлікованого бездокументного товару за цінами його реалізації, але не менше 170 грн (ст. 20 Закону про РРО).

Етапи реформи

З 1 січня 2021 року планують розпочати другий етап - використання РРО для певних видів діяльності ІІ-IV груп фізичних осіб-підприємців стане обов’язковим. А вже з 1 квітня 2021 року почнеться третій етап реалізації закону - застосування РРО (традиційних або програмних) стане обов'язковим для фізичних осіб-підприємців, які є платниками єдиного податку 2, 3, 4 груп незалежно від видів діяльності.

Темпи реформування цієї сфери є доволі швидкими. Важливо бути в курсі подій, котрі стосуються регуляторної політики держави щодо підприємців, адже вчасно не виконавши певні умови можна потрапити на серйозні штрафні санкції. Компанія «Гера» тримає руку на пульсі подій і буде інформувати Вас про всі зміни в законодавстві.

Оновлено державний реєстр РРО

06/08/2020

Поспішаємо поділитись з вами радісною новиною. Від 6 серпня 2020 року,наказом № 385 Державної податкової служби України до використання оновлено державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.

В реєстрі присутній весь ряд фіскальної техніки торгової марки MG та новий касовий апарат MG-V555T з оновленим внутрішнім програмним забезпеченням. Реєстрація техніки, зазначеної в реєстрі дійсна до кінця 2022 року.

З повним реєстром Ви можете ознайомитись за посиланням:

https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html

Детальніше про фіскальні реєстратори ТМ MG можна дізнатись за посиланням:

https://gera.com.ua/ua/oborudovanie/fiskalnye-registratory/

Про касові апарати ТМ MG:

https://gera.com.ua/ua/oborudovanie/kassovye-apparaty/

Хакерська атака на компанію Hondа - плюси та мінуси «держави в смартфоні»

30/06/2020

Статті новинних ресурсів останніми тижнями рясніли заголовками про хакерську атаку на відому міжнародну корпорацію Хонда. Ми вирішили розібратись в причинах, навести хронологію подій котрі розгортались та поділитись з Вами своїми висновками з цього приводу.

Що трапилось?

9 червня Японський концерн Honda в своєму Twitter повідомив, що «з технічних причин» робота її підрозділів по роботі з клієнтами та з фінансових операцій переживає підвищене навантаження. Компанія пообіцяла відновити нормальну діяльність максимально швидко. Пізніше представники компанії підтвердили факт хакерської атаки ззовні на один з її серверів, додавши, що поки немає інформації, яка б підтверджувала несанкціонований доступ до конфіденційних даних.
11 червня, компанія
підтвердила, раніше опубліковану у ЗМІ інформацію, про припинення роботи на її заводах у Великій Британії, Північній Америці, Туреччині та Японії у зв’язку з хакерською атакою.

Цікаво, що це вже не перша подібна атака хакерів на корпорацію Хонда.
В 2017 році такий збій був причиною зупинки одного заводу корпорації в Японії.

Причини

Експерти припускають, що мова йде про популярний вірус-вимагач «Змія» (англ. Snake): після шифрування важливих файлів зловмисники вимагають винагороду за їх розблокування за допомогою анонімних методів оплати, як правило, — криптовалюти.

Представники японської корпорації говорять, що їхні фахівці відновлюють діяльність бізнесу, проте вірус вплинув на багато процесів, які базовані на інформаційних системах.

«Поки немає доказів втрати персональної інформації … Ми відновили виробництво на більшості заводів і зараз працюємо над відновленням виробництва наших автомобільних і моторних заводів у Огайо», — розповіли в Honda.

Вірус також вплинув на роботу фінансового сервісу і сервісу підтримки клієнтів Honda. Користувачі мережі писали, що сайт компанії працює з перебоями і вони не можуть здійснювати платежі через сервіси Honda.

Держава в смартфоні: плюси та мінуси
Є очевидним той факт, що ніхто не застрахований від подібних атак, особливо це стосується не таких сильних компаній як Honda, захисні потужності якої знаходяться на дуже високому рівні. Проте, можливо максимально зменшити ризики. Перш за все при забезпеченні свого підприємства обладнанням важливо усвідомлювати впровадження спеціальних інструментів та приборів для кожної окремої операції. Приміром, смартфони зі спеціальними програмами не замінять в повній мірі Термінали Збору Даних. Смартфон був створений для того щоб комунікувати з людьми, Термінали збору даних – для збору даних.

Офіційне, ліцензоване програмне забезпечення теж допомогає збільшити обороноздатність цифрової частини вашого бізнесу. Приділіть час також ідеальному поєднанню «заліза» та ПЗ до нього. Ринкові можливості широкі, і тому альтернативу знайти не складно. До прикладу, за всіма параметрами до ТЗД
CipherLab найкраще інтегрується програмне забезпечення від CitySoft.

Останнім пунктом є потреба відслідковування актуальних трендів у сфері безпеки. Поява нових технічних та програмних можливостей зможе убезпечити ваше підприємство від зазіхань хакерів. Подібні рішення коштують не мало, проте краще вкласти в безпеку аніж розбиратись з усіма супутніми ризиками хакерської атаки.

Компанія «Гера» є комплексним постачальником обладнання для бізнесу, витратних матеріалів до нього та якісного програмного забезпечення, котре здатне в повній мірі захистити ваш бізнес від втручання сторонніх осіб. Захистіть свій бізнес, облаштувавши його професійним обладнанням та програмним забезпеченням разом з «Гера»!


Как быстро установить или заменить принтер штрих-кода в загруженной среде?

16/06/2020

В то время как многие предприятия замедлились из-за нынешней пандемии, аптеки, медицинские учреждения и предприятия торгового ритейла наращивают усилия по обслуживанию большого количества пациентов и клиентов. Несопоставимо высокая нагрузка на технические возможности выше перечисленных сфер ставит новые задачи по качеству производительности обслуживающей их техники. Одновременная установка и обслуживание большого количества принтеров может быть непосильной задачей, особенно во времена економической нестабильности.

У Printronix Auto ID есть инструменты, позволяющие сделать процесс более быстрым и эффективным. В дополнение к виртуальной панели управления принтера или встроенной веб-странице, компания TSC также предлагает опцию карты QCMC, которая позволяет программировать термопринтеры штрих-кодов TSC, вынимая карту из одного принтера и вставляя ее в другой принтер. Это делается очень просто и быстро.

Быстрая смена карты памяти (QCMC)

QCMC имеет возможность быстро дублировать встроенное ПО принтера, сохраненные конфигурации и пользовательские файлы через панель управления принтера с удобным интерфейсом. Для передачи информации в QCMC внешний хост или файлы не требуются. «Снимок» сохраняется с прошивкой принтера, настройками конфигурации и пользовательскими файлами. Сохраненное изображение можно скопировать на любое количество принтеров, используя один и тот же QCMC, чтобы принтеры были настроены одинаково.

QCMC имеет собственный MAC-адрес резидентной сети, который будет использоваться вместо MAC-адреса принтера в локальной или беспроводной сети когда карта остается установленной в принтере. Это позволяет быстро заменять критически важный принтер запасным принтером, который будет настроен одинаково, включая сетевой MAC-адрес.

Это может быть особенно полезно, если принтер выходит из строя во время выходных или ночной смены, когда нет ИТ или технического персонала. Оператор может просто извлечь QCMC из принтера, который вишел из строя, и вставить его в заменяющий принтер. Из-за наличия MAC-адреса LAN или WLAN предыдущего принтера новый принтер распознается в сети, что сводит к минимуму время простоя, и текущие процессы могут быть немедленно продолжены.

Как Printronix System Architecture (PSA) сэкономит ваше время и деньги

18/05/2020

Архитектура системы Printronix (PSA) является основой семейства термопринтеров Printronix Auto ID. Сочетание сложного программного обеспечения и отличительных аппаратных компонентов в интеллектуальной платформе дизайна делает решения Printronix Auto ID для термопечати особенно подходящими для производительности на предприятии.

Преимущества PSA

PSA включает в себя ряд высокоразвитых, универсальных функций, которые особенно важны с точки зрения надежности принтера, простоты установки и управления принтером. Термопринтеры TSC предназначены для максимальной производительности и минимизации рутинных работ.

Упрощенная установка и замена принтера

  • Самый большой в отрасли выбор эмуляции языков принтера.
  • Простая печать PDF / PostScript.
  • Быстрая смена карты памяти (QCMC).
  • Общность дизайна - если вы знаете, как работать с одним принтером Printronix Auto ID; Вы можете работать со всеми модификациями.

Управление одним принтером либо группой принтеров с помощью PrintNet Enterprise

  • Возможность настройки и управления принтерами с помощью виртуальной панели управления или встроенной веб-страницы.
  • Удаленная блокировка на передней панели для предотвращения внесения изменений неавторизованными пользователями.
  • Удаленно устраняйте неполадки и отслеживайте состояние принтера с панели администратораю
  • Возможность передачи конфигурации, встроенного программного обеспечения или любого файла на один принтер или группу принтеров.
  • Автоматические оповещения об ошибках принтера, предупреждениях или неисправностях по электронной почте / тексту.
  • Управление принтером для создания производственных отчетов.
  • Универсальный интерфейс ввода-вывода (GPIO) для координации взаимодействия с любым внешним устройством, например, сигнальная лампа или рука робота.


Модели PSA включают в себя: T800 / T4000 / T6000e / T8000.

2 D-кодування та його значення в маркуванні продукції

28/01/2020

Система кодування та дешифровки інформації стара як світ і виникла разом з бажанням людини ідентифікувати результати своєї праці з конкретною персоналією. Різноманітні сфери життя, починаючи від ремісництва, закінчуючи військовою справою і торгівлею так чи інакше у своїй діяльності завжди використовували позначки, зарубки, символи, тавро, тощо, що можна було б описати одним словом – кодування.

З часом системи кодування мінялись, вдосконалювались і вже в еру високого технічного поступу набули нових форм. Розвиток інформаційних технологій дав змогу використовувати електроніку для генерації, нанесення та зчитування нового винаходу – лінійних штрих-кодів. Здавалось, на цьому можна було б поставити крапку, і в принципі надовго забути про розвиток чогось більш досконалого. Проте дорозі до ідеалу не має кінця) В 1994 році в Японії було розроблено QR-код. Quick Responsible Code – тобто, той, що швидко розпізнається. До швидкості ідентифікації зашифрованого повідомлення також додалась можливість кодувати більшу кількість знаків. Пізніше, були розроблені близько десятка подібних шифрів, проте вони не набули такої популярності з ряду причин. Серед цих кодів можна виділити зокрема Actec Code, PDF417 та Data Matrix Code. Їх використовують в вузько направлених галузях і в різних країнах. Actec Code наприклад досить розповсюджений в країнах Латинської Америки, а PDF4117 часто використовується для ідентифікації при авіаперельотах. Проте QR код все ж займає першість в цьому списку популярності .Дана абревіатура наразі є загальновживаною як єдина у своєму роді технологія, як то було з Xerox, наприклад. На батьківщині, в Японії, код став настільки розповсюджений, що за його допомогою працює велика кількість віртуальних магазинів. Принцип доволі простий – на вітринах торгової площі знаходяться макети товарів з видрукованими на них QR-кодами, якщо Ви обрали певну річ – проскануйте код, заповніть форму, і протягом кількох годин цей продукт Вам доставлять прямо додому. Цей приклад може служити ілюстрацією того, як віртуальне почало тісно переплітатись з реальним. В Україні технологія QR вже завоювала популярність широких мас, і навіть великі підприємства та виробництва при здійсненні логістичних операцій вдаються до маркування товарів квадратним кодом. Наступний крок розвитку технологій автоматизації виробництва та верифікації товарообігу буде саме в цьому напрямку. В країнах Європейського Союзу вже успішно діють спеціальні системи верифікації, такі наприклад як програма Track and Trace. Вона дозволяє прослідити весь шлях продукту від виробника до кінцевого споживача. І все це, також можливо завдяки системі Quick Response.

Американський науковець та футуролог Мітіо Кайку у своїй книзі «Фізика майбутнього» зазначав, що тенденція розвитку сучасних технологій зберігається за принципом зменшення фізичних носіїв, пропорційно до збільшення їхніх потужностей. Сучасність – це 2D кодування та його ідентифікація, а компанія Gera – флагман цього руху в Україні.

Datalogic заменит Magellan 1100 на 1500

22/04/2019

Компания Datalogic анонсировала снятие в скором времени с производства сканера Magellan 1100, и на замену ему- выход новай модели Magellan 1500.

Презентационный сканер Magellan 1500i – высокопроизводительный сканер с имиджевой технологией считывания. Magellan 1500i идеально подходит для:

  • маленьких кассовых прилавков;
  • расчётно-кассовых операций при низком и среднем объёме продаж;
  • ручного или презентационного сканирования.

Преимущества сканера Magellan 1500i:

  • Небольшая опорная площадь, требуемая для установки, экономит рабочее пространство.
  • Эргономичный дизайн гарантирует удобство эксплуатации всем пользователям.
  • Питание от стандартного USB порта 2,5 Вт или стандартного источника питания.
  • Сканирование стандартных 1D и 2D кодов.
  • Опция декодирования Digimarc® кодов.
  • Выпускается в чёрном или белом цветах для использования в различных приложениях.

Основные сферы применения

  • Магазины шаговой доступности.
  • Аптеки.
  • Табачные киоски.
  • Специализированный ритейл.
  • Дискаунтеры.
  • Индустрия гостеприимства.
  • Сфера услуг.
  • Газетные киоски.

Минфин упростил регистрацию кассовых аппаратов

18/04/2019

Министерство финансов утвердило новые порядки ведения реестра экземпляров регистраторов расчетных операций (реестр экземпляров РРО) и реестра центров сервисного обслуживания регистраторов расчетных операций (реестр ЦСО).

Изменениями, в частности, предусмотрено, что регистрация РРО будет осуществляться по упрощенной процедуре – будет достаточно одного заявления по упрощенной форме, которое можно подавать электронной форме без приложений.

При этом при регистрации РРО производитель (поставщик) должен внести сведения об экземпляре РРО, который им поставлен для введения в оборот, – в реестр экземпляров РРО, а о сервисном центре (ЦСО), которому предоставляется право осуществлять техническое обслуживание и ремонт такой модели РРО, – в реестр ЦСО.

В свою очередь ЦСО должен направить ГФС в электронной форме сообщения о заключении с предприятием - владельцем РРО договора о техническом обслуживании и ремонте регистраторов расчетных операций.

До начала регистрации РРО его владелец должен направить (подать) в контролирующий орган уведомления об объектах налогообложения, объектах, которые связаны с налогообложением или через которые осуществляется деятельность, в котором предоставить информацию о хозяйственной единице, где будет применяться РРО.

Обмен заявлениями и сообщениями между производителями (поставщиками) и ГФС, между ЦСО и ГФС, между ГФС и субъектами хозяйствования будет осуществляться в электронной форме с применением квалифицированных электронных подписей (КЭП).

Упрощение регистрационной процедуры обеспечивается за счет введения электронного обмена документами между всеми субъектами отношений в сфере применения РРО (производитель РРО, ЦСО, субъект хозяйствования, ГФС) и взаимодействия информационных ресурсов фискальной службы.

В рамках осуществления мероприятий, направленных на упрощение процедуры регистрации РРО, ГФС разработаны новые электронные формы документов и созданы новые сервисы в Электронном кабинете, работающих в тестовом режиме до вступления в силу приказа №64.

Первичное наполнение реестра ЦСО информацией будет осуществляться на основании заявлений производителей (поставщиков) в течение двух месяцев после вступления в силу приказа №64.

​Не установили лимит кассы: какая ответственность?

07/03/2019

Лимит кассы считается нулевым, если учреждением / предприятием его не установлено. Вся наличность, находящаяся в кассе на конец рабочего дня и не сдана, считается сверхлимитной.

Налоговики в подкатегории 109.21 напоминают, что согласно п. 53 разд. V Положения № 148, лимит кассы считается нулевым, если учреждением / предприятием его не установлено (независимо от причин такого неустановления).

Вся наличность, находящаяся в кассе учреждения / предприятия на конец рабочего дня и не сдана ней / ним в соответствии с требованиями Положения №148, считается сверхлимитной, если учреждением / предприятием лимит кассы не установлен (независимо от причин такого неустановления).

Вместе с тем, абз. 2 ст. 1 Указа Президента Украины №436 / 95 определено, что в случае превышения установленных лимитов остатка наличности в кассах, к предприятию применяется финансовая санкция в двукратном размере сумм выявленной сверхлимитной наличности за каждый день.


Получить консультацию по вопросам кассовых аппаратов:

Андрей Изотов, менеджер по продажам

a.izotov@gera.com.ua

044 503-79-01 (вн. 113)



Андрей