Попередження Для забезпечення високого рівня обслуговування на цьому сайті використовуються куки (cookies). Продовжуючи його використання, ви погоджуєтеся з тим, що куки (cookies) будуть зберігатися на вашому комп'ютері: Прийняти
Зв'язок
email
Мова

Послуги сервісного центру


Сервісний Центр "ГЕРА" здійснює гарантійний та післягарантійний ремонт наступних видів обладнання:

Устаткування для роботи зі штрихкодом

    • Сканери штрих-коду
    • Термінали збору даних
    • Принтери етикеток
    • Принтери пластикових карт

Пристрої для маркування

    • Етикет-пістолети
    • Голчасті пістолети
    • Ручні аплікатори самоклеючих етикеток
    • Автоматичні аплікатори самоклеючих етикеток
    • Диспенсер етикетки DSP

Устаткування для зважування

    • Ваги Acom
    • Ваги Mettler Toledo
    • Ваги Ohaus
    • Ваги KERN
    • Ваги RADWAG

Банківська обладнання

    • Лічильники банкнот
    • Детектори валют

Так само в нашому сервісному центрі Ви можете придбати запчастини та комплектуючі для всього спектру електронного торгового обладнання, що пропонується нашою компанією.

У широкому асортименті представлені запасні частини:

    • Друкуючі головки, гумові вали, блоки живлення та інші запчастини до принтерів TSC, Toshiba TEC, Argox.
    • Кабелі, корпуси, блоки живлення та інші запчастини для сканерів і терміналів збору даних Datalogic, Argox та ChiperLab.
    • Індикатори, екрани, клавіатури, тензодатчики, блоки живлення та інші запчастини до вагового устаткування Acom, Mettler Toledo, Ohaus.
    • Фарбувальні валики, приводні механізми та інші запчастини до етикет-пістолетів і інших пристроїв для маркування.
    • Запчастини та компоненти для електронного обладнання ТМ GEOS та MG.

Для отримання необхідної інформації Ви можете звернутися до нас за телефонами:

+38 (044) 239-10-60 Міський
+38 (050) 239-10-60 Vodafone

+38 (073) 239-10-60 Lifecell
+38 (068) 014-58-99 Київстар

Також Ви можете відправити запит на e-mail help@gera.com.ua, або звернутися через особистий кабінет, перейшовши за посиланням.

В незалежності від способу звернення, Ваш запит буде оброблений системою Service Desk і спрямований профільного спеціаліста. Навіть якщо в момент звернення всі фахівці зайняті або Ви звернулися в неробочий час, Ваше звернення не залишиться поза увагою. Система зафіксує його і наш фахівець обов'язково зв'яжеться з Вами при першій можливості.