Зв'язок
email
Мова

Сьогодні виповнився 71 рік технології штрихкодування

07/10/2023

7 жовтня 1952 року було видано патент США № 2612994 на знайомий всім штрихкод.

Правовласниками стали Норман Вудленд та Бернард Сільвер.

У 1948 Бернард Сільвер, аспірант Інституту Технології Університету Дрекселя (Drexel University) у Філадельфії, почув, як президент місцевої продовольчої мережі просив одного з деканів розробити систему, яка автоматично зчитує інформацію про продукт при контролі. Сільвер розповів про це друзям – Норману Джозефу Вудланду та Джордину Джохенсону. Утрьох вони почали досліджувати різноманітні системи маркування.

Їхня перша працююча система використовувала ультрафіолетові чорнила, але вони були досить дорогі, а також із часом зникали.

Переконаний у тому, що систему можна реалізувати, Вудланд продовжив роботи самотужки. Його наступне рішення підказала Азбука Морзе.

Щоб прочитати штрихи, він пристосував технологію саундтреку (звукової доріжки), а саме оптичний саундтрек, що використовується для запису звуку в кінофільмах. Сільвер із Вудландом довели ідею до розуму та оформили патент.

26 червня 1974 року в супермаркеті міста Троя (штат Огайо) через касовий апарат зі сканером штрихкоду було продано перший у світі товар — десять пачок жувальної гумки Wrigley's. Вона стала першим товаром зі штрихкодом. Якимось дивом одну з них не зжували, і тепер вона зберігається в Смітсонівському музеї американської історії.

За 71 рік існування штрихкод став популярною системою шифрування та зчитування даних, яка активно використовується і в торгівлі, і у сфері громадського харчування, і в охороні здоров'я, і ​​в складському господарстві, і в логістиці, і в промисловості.

ТОВ “Гера” пропонує широкий спектр рішень для застосування технології штрихкодування, а саме:

 - принтери чеків,

- сканери штрихкодів,

- термінали збору даних.

Gera в Брюсселі

18/09/2023

Так, компанія "Гера" відвідала найвідомішу та найцікавішу міжнародну виставку #LabelexpoEurope2023, яка востаннє проводилася 4 роки потому. 


Зі свого досвіду авторитетно заявляємо: прорив у світі автоматизації торгівлі та друкарській галузі відбувся!


#LabelexpoEurope2023 - найкраще місце в Європі, щоб:

  • зустрітися з бізнес-партнерами,
  • зануритися у світ новітніх технологій в галузі автоматизації торгівлі,
  • отримати нові міжнародні контакти та контракти.

Компанія "Гера" - єдине українське підприємство, представники якого відвідали подію такого масштабу. Більш того, нам вдалося взяти інтерв'ю у таких гігантів індустрії автоматизації торгівлі, як Open Data та TSC


Подивитися новини з конференції можна на нашому каналі YouTube по посиланнях:


І “смачненьке” - відеоогляд “без фільтрів” граціозного принтера TSC прямо на стенді всесвітньо відомого виробника.


Гарного перегляду новин! 

Ми чекали на це 4 роки!

05/09/2023

Так!

Сучасні легенди друку збираються на виставці Labelexpo Europe 2023 у Брюсселі! Кожен зал, стенд і прохід представлять майбутнє друку паковання.

Фахівці ТОВ "Гера" будуть мати можливість наочно спостерігати за сотнею живих демонстрацій новаторського обладнання та випуском продуктів від провідних світових виробників і постачальників.

Інновації, точність, швидкість і креативність — дослідіть віртуально усе це з ТОВ "Гера" на Labelexpo Europe 2023, — виставці, яка встановлює стандарти в усьому світі!

32 роки Незалежності України!

24/08/2023

Вітаємо!
 
Хай джерело вашої віри, надії та любові до рідної землі буде завжди повним.
 
Бажаємо енергії й впевненості у власних силах.
 
Зичимо міцного здоров'я, успішної реалізації далекосяжних планів, добробуту, миру та добра в кожній оселі.
 
ТОВ "Гера".

Новий сайт для ТМ GEOS

17/08/2023

GEOS — Gera ergonomic original solution — це результат плідної співпраці інженерів і менеджерів ТОВ “Гера” та партнерів-виробників електроніки.

Мета — забезпечити надійну підтримку та перехід українських підприємців на сучасні, якісні види електронного торговельного обладнання.

У 2021 році ТОВ “Гера” завершила реєстрацію торговельної марки GEOS у Державному реєстрі свідоцтв України.

ТОВ “Гера” є власником ТМ GEOS.

Для зручності користувачів і повного уявлення про асортимент ТОВ “Гера” створила окремий сайт для ТМ GEOS.

Лінійка обладнання GEOS представлена:

Спектр продукції GEOS задовольняє потреби партнерів у сучасному та доступному устаткуванні для автоматизації процесів продажу, обслуговування клієнтів.

У концепцію GEOS вкладено:
  • сервісну та технічну підтримку;
  • довгострокову гарантію на обладнання;
  • цінову доступність для українського користувача;
  • багатофункціональність;
  • ергономічність дизайну, що забезпечує зручність в експлуатації;
  • довготривале партнерство на всіх рівнях.

ТОВ «Гера» реалізує наступну місію: «Використовувати передові технології й створювати надійну техніку для нової якості бізнесу партнерів, клієнтів».

Вибирайте GEOS. Підтримуйте вітчизняну торгову марку.

 

Перевірки бізнесу на наявність касових апаратів

08/08/2023

Податкова служба вирішила заздалегідь підготувати підприємців до повернення штрафів за відсутність РРО та роботу без видачі фіскального чека. «Профілактичні» перевірки вже виявили низку порушень. Підприємців поки що не штрафують. 

Протягом кількох тижнів ДПС відзвітувала про низку кейсів ухилення бізнесу від оподаткування, що були повʼязані з маніпуляціями з апаратами РРО, які друкують фіскальні чеки. 

З початку року податкова провела понад 14 500 перевірок, повʼязаних із роботою РРО/ПРРО, 2500 із них – у червні.

Поки що вони несуть рекомендаційний та профілактичний характер та не передбачають накладання штрафів, зазначають у ДПС. «Такі «профілактичні» перевірки будуть широко проводити до жовтня цього року», – попереджає голова фінансового комітету Данило Гетманцев.

На початку російського вторгнення Верховна Рада заборонила штрафувати підприємців за невикористання ПРРО/РРО. У червні 2023-го нардепи ухвалили законопроєкт №8401, який повертає штрафи за роботу без видачі фіскального чека з 1 жовтня. Ухвалення цього закону є одним із зобовʼязань, взятих Україною в рамках меморандуму з МВФ.

«Податкова зараз робить крок на випередження та попереджає бізнес про те, що потрібно встановлювати РРО, інших варіантів немає», – говорить Гетманцев. 

У більшості випадків після проведення таких перевірок платники податків починають декларувати реальні доходи та дотримуватися законодавства щодо оформлення трудових відносин із працівниками

У податковій зазначають, що найбільше порушень зафіксовано в таких сферах бізнесу:

  • продаж підакцизних товарів (пального, алкогольних напоїв та тютюнових виробів);
  • азартні ігри (казино, зали гральних автоматів);
  • пункти обміну валют;
  • підприємства з продажу технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

Якими будуть штрафи, що повертаються з 1 жовтня? 

У порівняні з 2022-м санкції змінилися лише для ФОПів: 25% від суми товару за перше порушення та 50% від суми – за друге. Також для ФОПів було введено «спрощений чек».

Для решти підприємців, які працюють у галузі продажів і мають встановлювати касові апарати, штрафи залишилися на тому ж рівні – 100% від суми товару за перше порушення та 150% – за друге. Штрафи та перевірки не розповсюджуються на підприємства, які знаходяться в прифронтових регіонах.

РРО обовʼязкове для підприємців, які ведуть розрахункові операції у готівковій чи безготівковій формі під час продажу товарів чи послуг. Починаючи з 1 січня 2022 року РРО/ПРРО став обовʼязковим для ФОП 2-ї, 3-ї та 4-ї групи та тих, хто працює на загальній системі оподаткування. 

Виняток – ФОПи на 2-й, 3-й, 4-й групі, які торгують у селах за умови, якщо річний обсяг доходу на один пункт продажу не перевищує 1,1 млн у рік (167 мінімальних зарплат). ФОП на 1-й групі також не потрібно встановлювати РРО.

Якщо ж покупець сплачує за товар через банківський переказ на розрахунковий рахунок (тобто без еквайрингу), через касу банку або термінал, потреби в касовому апараті також немає.

Джерело: forbes.ua

В Україні повернули довоєнні податки

01/08/2023

Президент України Володимир Зеленський підписав закон, який передбачає повернення довоєнної системи податків із 1 серпня, а саме - скасування 2% податку для ФОПів і повернення 5%.


Закон передбачає продовження мораторію на податкові перевірки до кінця війни.

Так, із 1 серпня будуть дозволені перевірки для підакцизних товарів (алкоголь, тютюн, паливо), грального бізнесу та фінансових послуг.

При цьому з 1 жовтня повертається відповідальність за порушення у сфері застосування РРО. Водночас передбачене звільнення від фінансової відповідальності за порушення з РРО на прифронтових територіях. Але це не стосується торгівлі підакцизними товарами.

Закон скасовує:

  • можливість для фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб бути платниками єдиного податку ІІІ групи із застосуванням ставки єдиного податку у розмірі 2% від суми доходу;
  • можливість для фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку І та ІІ груп не сплачувати єдиний податок;
  • незастосування штрафних санкцій за порушення податкового законодавства;
  • зупинку перебігу строків (подання податкової звітності, строків отримання податкової інформації контролюючими органами).

Інші норми закону:

  • "технічний борг", який виник із 1 квітня 2022 року до 31 липня 2023 року не будуть враховувати під час визначення можливості платника продовжувати перебування на спрощеній системі;
  • збереження права добровільної сплати єдиного податку та ЄСВ для прифронтових територій, у тому числі територій можливих бойових дій.

Підкреслимо, що ухвалення закону є важливою умовою, передбаченою угодою з МВФ.

Джерело: rbc.ua

Етикет-пістолети та витратні матеріали до них

Етикет-пістолети та витратні матеріали до них

21/07/2023

Етикет-пістолети - обладнання для друку простої інформації (ціни, строків придатності, розмірів, слів “подарунок”, “акція”, “розпродаж” та ін.).

Переваги:

  • найбільш бюджетний вид друку,
  • друкують від однієї етикетки,
  • не потребують професійних навичок від оператора,
  • мають широкий ціновий діапазон: від бюджетних до преміальних.

Галузі використання етикет-пістолетів і витратних матеріалів:

  • магазини,
  • відділи власних виробництв у супермаркетах (кулінарії, пекарні, кондитерії та ін.),
  • аптеки,
  • фасувальні цехи та підприємства,
  • заклади громадського харчування та ін.

Компанія "Гера" є ексклюзивним дистриб'ютором:


Відмінності оригінальних етикет-стрічок Open Data:

  • клейовий шар, який надійно з'єднує етикет-стрічку з поверхнею з першого разу;
  • дуже якісна вирубка. Італійський і литовський виробники на ринку етикеток з 1998 року, тому мають досвід, як робити ідеальну етикет-стрічку;
  • щільний папір. На такій стрічці відбитки цифр і букв виглядають чітко та читабельно. 

Компанія "Гера" має в наявності в асортименті повний розмірний ряд етикет-стрічок наступних кольорів:

  • білого,
  • жовтого,
  • зеленого,
  • помаранчевого.

Найбільш популярні розміри етикет-стрічок:

  • 21х12,
  • 26х16.

Компанія "Гера" надає також послуги гарантійного та післягарантійного обслуговування етикет-пістолетів і має оригінальні комплектуючі до всіх моделей цього обладнання.


Для гуртового придбання витратних матеріалів, маркувального обладнання італійського виробника Open Data звертайтеся за телефоном менеджера напрямку Людмили Кисіль: +38 050 389 91 08.

Принтери етикеток TSC для ювелірної галузі

04/07/2023

Принтери етикеток TSC від компанії "Гера" допомагають оптимізувати операційні процеси у багатьох галузях, а саме у:

  • складському господарстві та логістиці,
  • роздрібній торгівлі,
  • охороні здоров'я,
  • розважальних центрах і готельному бізнесі,
  • виробництві.

Інтерес представляє використання моделей TSC TTP-345 та TSC TTP-323 у ювелірній галузі.

Виробники коштовностей, згідно з вимогами українського законодавства, маркують свої вироби за допомогою ювелірних бирок. Принтери етикеток TSC друкують етикетку з маркуванням, яку зручно наклеювати поверх бирки.

Чому зручно?

Тому, що настільні принтери моделей TSC TTP-345 і TSC TTP-323 укомплектовані відокремлювачем, який, коли надрукована етикетка виходить із принтера, відокремлює друковану частину на половину від довжини основи. Таку етикетку легко взяти та наклеїти на ювелірну бирку.

Найбільш поширені розміри етикеток, які друкують принтери TSC TTP-345 і TSC TTP-323, це:

  • 28х28 мм,
  • 40х25 мм,
  • 30х20 мм. 

Дуже добре на ювелірних заводах зарекомендував себе принтер TSC TTP-345 : завдяки відокремлювачу у цій моделі друкований шар швидко та легко відділяється як від паперової, так і від поліпропіленової основи етикетки.   


Щоб придбати гуртом або вроздріб високоякісні та надійні принтери етикеток TSC від компанії "Гера" - звертайтеся до менеджера напрямку Світлани Куцопалової за тел.: +380952710971.
Розширення можливостей з верифікатором штрихкодів ODV-2D

Розширення можливостей з верифікатором штрихкодів ODV-2D

15/06/2023

06.06.2023 у Мюнхені (Німеччина) технічні фахівці компанії "Гера" знову підвищили компетенції, професійні навички – відвідали профільний семінар-практикум компанії TSC.
 
Співробітники компанії TSC висловили слова підтримки й колегам із компанії "Гера", й всьому українському народові. Партнери щиро співпереживали подіям, які зараз відбуваються в Україні.
 
Тематика технічного семінару була пов'язана з відпрацюванням навичок обслуговування 4-дюймових корпоративних промислових принтерів Printronix T8000 із верифікатором штрихкодів ODV-2D.
 
Ознайомитись з повними технічними характеристиками даного обладнання можна ТУТ. Принтер поставляється на замовлення. Він належить до високопродуктивних принтерів преміумкласу, призначених для цілодобової експлуатації.
 
Універсальний принтер Printronix T8000 має ширину друку 4 дюйми. Він оснащується великою кількістю інтерфейсів з'єднання. Опціонально в принтері використовується верифікатор штрихкодів ODV-2D - вбудована технологія перевірки та підтвердження даних.
 
Як відбувається контроль якості штрихкоду в процесі його друку?
За наступним алгоритмом:
  • етикетка зі штрихкодом виходить із принтера,
  • верифікатор перевіряє чіткість друку та зчитуваність штрихкоду,
  • якщо друк не якісний, принтер сам повертає етикетку назад, закреслюючи штрихкод,
  • якщо друк чіткий, то здійснюється друк наступної етикетки.
 
Printronix T8000 має максимальну промислову продуктивність, простий у використанні та дуже гнучкий у налаштуваннях, що дає можливість використовувати його в:
  • логістиці (транспорті та доставці),
  • промислових виробництвах,
  • автомобілебудуванні,
  • етикетуванні товарів і його частин.
 
На семінарі фахівці з України, Німеччини, Данії, Нідерландів, Швейцарії розбирали на практиці калібрування та налаштування принтера Printronix T8000 із верифікатором ODV-2D. За фактом налаштування займає 20-30 хвилин за умови чіткого розуміння роботи самого принтера.
 
Після тренінгу з презентаційними та відеоматеріалами учасники розпочали практичну частину семінару, де всі фахівці змогли продемонструвати свої навички та поставити додаткові питання.
 
Учасники технічного семінару, які пройшли навчання, отримали сертифікати, які підтверджують їхні практичні навички. В результаті в компанії "Гера" можна отримати більш професійну та кваліфіковану консультацію з технічних питань.
 
Компанія "Гера" в особі своїх співробітників набула нового досвіду, знань, навичок і завжди рухається у своєму розвитку відповідно до тенденцій ринку retail та horeca.