Зв'язок
email
Мова

Компанія «ГЕРА» отримала сертифікат ISO 9001:2015

26/10/2020

Безперечна перевага продукції та послуг компанії «ГЕРА» - висока якість!

Це підтверджено не лише багаторічним досвідом роботи у сфері автоматизації бізнесу, мільйонами споживачів в Україні, а й міжнародним сертифікатами рівня ISO!

17 жовтня компанія «ГЕРА» вкотре підтвердила відповідність своєї системи управління якістю високим вимогам стандарту ISO 9001:2015. Проходження планового аудиту та отримання нового Сертифікату засвідчують якість продукції, товарів та послуг сервісного та технічного обслуговування у відповідності до найвищих європейських норм та стандартів.

Фахівці ТОВ «ГЕРА» підтвердили свою високу кваліфікацію відповідності вимогам ДСТУ ISO:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно оптової торгівлі електронним обладнанням та його частинами, витратними матеріалами до нього, поліграфічною продукцією, виготовлення та оптової торгівлі етикетками, сервісного обслуговування (ремонту) електронного обладнання професійної призначення (коди ДКПП 46.19.10, 46.76.11, 46.52.12, 46.69.15, 13.96.17, 33.13.19).

Проходження верифікації відповідності вимогам ISO – результат кропіткої праці всього колективу компанії «ГЕРА». Пройти сертифікацію було важливо, але не менш важливо і надалі дотримуватись всіх впроваджень та наміченого курсу.

РРО 2020

08/10/2020

В перший день проведення Міжнародного форуму технологій та обладнання для торгівлі "Індустрія Торгівлі 2020" (МАРГО), директор компанії «Гера» Павло Бакуменко презентував доповідь на тему "РРО 2020". Дізнатись детальніше які зміни торкнуться кожного підприємця, що зробити, щоб не підпасти під штрафні санкції ви можете переглянувши актуальну презентацію Gera Group на цю тему.

Презентація Gera Group - завантажити.

"Gera Group" братиме участь у виставці "Індустрія торгівлі 2020" (МАРГО)

18/09/2020

Дорогі наші партнери, колеги, друзі!

Група компаній "Gera Group" запрошує Вас відвідати наш стенд на Міжнародному форумі технологій та обладнання для торгівлі «Індустрія Торгівлі 2020» (МАРГО).
Виставка буде проходити з 22 до 24 вересня 2020 року.

Місце проведення:
виставковий центр «КиївЕкспоПлаза»
Адреса: "КиївЕкспоПлаза", Житомирська траса, с.Березівка
Стенд: №В-841

Завантажити прес-реліз (pdf) >> https://gera.com.ua/images/companies/1/news/arhiv/...

Як добратись: Завантажити геолокацію>> https://www.google.com/maps/place/%D0%9A%D0%B8%D0%...


БІЗНЕС ІННОВАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО

Якими можуть бути бізнес технології майбутнього? Як вигідно і ефективно автоматизувати власний бізнес? – у відповіді на ці, та багато інших питань, ми щоденно намагаємось знайти найсучасніші рішення для задоволення потреб споживачів. Прагнення розвитку та безупинного прогресу вилились у комплексне бачення концепції автоматизації бізнесу, яке ми радо презентуємо на форумі «Індустрія Торгівлі 2020».

В цьому році «Gera Group» знову представить ряд технічних інноваційних приладів та додатків. Кожен, хто цікавиться новими ідеями, знайде їх 22-24 вересня, на стенді «Gera Group» №B841, на Міжнародному форумі технологій та обладнання для торгівлі «Індустрія Торгівлі 2020». «Gera Group» завжди працює виходячи з реальних потреб наших клієнтів, пропонуючи в результаті продукт найвищої якості та функціоналу.

УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ

Спікінґ зона форуму функціонуватиме з першого дня заходу. Участь в тематичних конференціях візьме також ТОП-менеджмент групи компаній «Gera-Group». Зокрема, в перший день, 22 вересня о 13.30, директор компанії «Гера» Павло Бакуменко презентуватиме доповідь на тему «РРО 2020». А 23 вересня об 11 годині, комерційний директор компанії «Гера-Сервіс» Сергій Петренко проведе smart-talk на тему «Як виграти серед конкурентів у 2021 році та отримати надприбуток?».

РОДЗИНКИ ПРОДУКЦІЇ НА СТЕНДІ «GERA GROUP»

POS термінал GEOS PRO S1501C

GEOS (Gera Ergonomic Original Solutions) – українська торгова марка POS обладнання, котра зарекомендувала себе брендом високої якості випускає свою продукцію з 2018 року. За цей час було презентовано моделі різних цінових категорій, що володіють відмінними технічними характеристиками. На виставці «Індустрія Торгівлі 2020» буде виставлено нову модель POS терміналу GEOS Pro S1501C у комплекті з десяти дюймовим монітором SM1001. В даному POS терміналі збережено характеристики, котрі встигли полюбитись нашим клієнтам за свою практичність та додано декілька важливих вдосконалень: збільшено роздільну здатність з 1368 x 768 до 1920 x 1089 пікселів. 10 дюймовий монітор SM1001. призначений для можливого відслідковування покупцями, проведених в магазині, транзакцій. Дані зміни дають змогу збільшити ергономіку всього наявного комплексу торгівельного POS обладнання, котре пропонує GEOS.

Ваги самообслуговування Mettler Toledo FreshBase

Лінійка вагів самообслуговування Mettler Toledo FreshBase являє собою поєднання концентрованого столітнього досвіду роботи у сфері високоточних вагових та новітніх смарт технологій. Інтуїтивно зрозумілий користувацький інтерфейс на основі сенсорного екрану і підтримка різних режимів зважування дозволяють використовувати ваги Mettler Toledo FreshBase на торговому прилавку, у відділі самообслуговування або на ділянці фасування продуктів. Неважливо чи це відділ супермаркету, гастроном на розі або ж м'ясна лавка – зважувальне обладнання Mettler Toledo в міцному корпусі забезпечить зручне та ефективне виконання операцій зважування при мінімальній затраті енергії.

Каса самообслуговування GEOS SCO-1

Наступною новинкою представленою на форумі буде каса самообслуговування GEOS SCO-1. Каси самообслуговування зайняли чільне місце серед рішень в продуктовому рітейлі як апарати здатні суттєво збільшити виручку торгової площі в "години пік", знизити витрати власника на персонал і суттєво підвищити лояльність покупців. Група компаній «Gera Group» вирішила продемонструвати своє бачення даних технологічних процесів і розробила власне універсальне рішення з технічними характеристиками та деталями якого, Ви матимете змогу ознайомитись на міжнародному форумі технології та обладнання для рітейлу "Індустрія торгівлі - 2020".

Термінал збору даних CipherLab RK25

Термінал збору даних CipherLab RK95 - чудовий варіант для сфер, в яких потрібно збирати або вводити великі обсяги даних. CipherLab RK95 з легкістю поєднує в собі високу продуктивність і компактні розміри в одному пристрої. Даний термінал оснащений фізичною клавіатурою, що є дуже зручним для тих хто звик вводити дані «наосліп». Буде зручний і співробітникам, які працюють у складних умовах на відкритому повітрі. Яскравий сенсорний дисплей, з діагоналлю 4 дюйми та панеллю мультитач, забезпечує високий рівень зчитування тексту при природному освітленні. RK25 відмінно підходить для інтенсивного використання. Замінний літій-полімерний акумулятор забезпечує 8 годин безперервної роботи від однієї зарядки, а промисловий клас захисту терміналу IP65, дозволяє витримувати падіння пристрою з висоти до 1,5 м.

Вище перечисленні моделі будуть презентовані на стенді «Gera Group» на виставці «Індустрія Торгівлі 2020» вперше на ринку українського рітейлу. Команда «Gera Group» сподівається на потужні та мотивуючі технічні дискусії під час інноваційного торгівельного ярмарку на форумі «Індустрія Торгівлі 2020» у ВЦ «КиївЕксоПлаза». Запрошуємо всіх бажаючих до стенду компанії «Gera Group» №B841.


Детальніше на ваші питання може відповісти

Ярослав Синиця — Маркетолог групи компаній «Gera Group»

Тел.: +38 (044) 536-18-59

Тел.: +38 (068) 243-63-07

Ел. пошта: y.synytsia@gera.com.ua

Компанія "Гера" вітає з Днем Незалежності України

24/08/2020

Шановні співвітчизники!

Від імені усього великого колективу компанії «Гера» щиро вітаємо Вас із визначним для нашого суспільства святом — Днем Незалежності України!

Зичимо Вам миру, здоров’я, щастя, добра, достатку, щедрої долі, сили і наснаги в усіх ваших справах і нехай мрія про краще майбутнє окриляє Вас на нові звершення, на нові добрі починання, в ім’я соборної незалежної демократичної процвітаючої України, надійної запоруки добробуту й щасливого життя її народу!

Миру кожній родині та всій Україні!

З Днем Незалежності!

Нові правила роботи з РРО з 1 серпня: пам'ятка від «ГЕРА»

06/08/2020

З 1 серпня 2020 року стартував перший етап змін у законодавстві щодо нових правил роботи для фізичних осіб-підприємців. Розглянемо оновлення норм щодо роботи з РРО та інші актуальні на сьогодні нововведення.

Програмні Реєстратори Розрахункових Операцій

В рамках внесення змін запроваджується можливість використання програмних розрахунково-касових апаратів (РРO). Під програмним РРО розуміють програмне забезпечення (програма, додаток), котре може бути встановлено на будь-який пристрій і дозволить за допомогoю такого пристрою виконувати фіскальні операції шляхом реєстрації чеків РРО на сервері податкової служби через мережу Інтернет. Прoгрaмний прoдукт є aльтернaтивoю трaдиційним кaсовим апaрaтам і встaнoвити йoгo можна на смартфон, планшет, комп’ютер чи інший пристрій, який матиме змогу видавати чеки тільки в електронному вигляді.

Безкоштовне робоче програмне забезпечення, яке перетворить ваш пристрій на програмний РРО, фіскальна служба вже презентувала. Тестове програмне РРО від фіскалів можна знайти на веб-сайті prrosto.kmu.gov.ua/. Проте, дане програмне забезпечення є далеким від ідеалу і на сьогоднішній день містить в собі більше несправностей, ніж можна було б очікувати.

Також суб’єкти господарювання зможуть користуватися і платним програмним забезпеченням, розробленим іншими суб’єктами. В свою чергу , колишній міністр Кабінету Міністрів, та засновник Monobank Дмитро Дубілет заявив про запуск власного програмного РРО під назвою Checkbox.

Новітні програмні РРО з 01.08.2020 р. можна використовувати всім суб’єктам господарювання поряд із класичними РРО. І хоча ці види РРО візуально і апаратно відрізняються один від одного, по суті вони все ж вирішують однакові фіскальні задачі. Проте, який з цих двох видів є кращим у використанні – покаже час.

Спрощена система

ФОП групи. З 1 серпня вступив в дію оновлений п. 296.10 ПКУ, за яким всі ФОП –платники Єдиного Податку групи 1 взагалі і назавжди звільняються від обов’язку застосування реєстраторів розрахункових опеpацій. При цьому таке звільнення для них є безумовним, тобто не залежить від того, чи перевалить їх дохід за 1 млн грн та чи торгують вони товарами-вбивцями РРО-імунітету (технічно складними побутовими товарами, а також лікарськими засобами і виробами медичного призначення),навіть коли цей перелік з 1 січня наступного року значно розростеться і навіть після 01.04.2021 р., коли всі інші ФОП — платники ЄП груп 2 — 4 втратять право на РРО-імунітет.

Облік запасів. Змінами, з першого серпня розширено перелік ФОП — платників ЄП, які зобов’язані вести обрахунок товарних запасів.

Так, з цієї дати відповідно до оновленого п. 12 ст. 3 Закону про РРО вести облік ресурсів зобов’язані не тільки ФОП, які є платниками ЄП та зареєстровані платниками ПДВ (тобто платники ЄП групи 3, які обрали ставку ЄП 3 %), а й ФОП — платники ЄП, які не є платниками ПДВ, якщо вони проводять діяльність з реалізації ТСПТ (технічно складні побутові товари), лікарських засобів та виробів медпризначення, а також «ювелірки».

Крім того, вищезгадані ФОП зобов’язані надавати податківцям під час перевірки документи (у паперовій або електронній формі), котрі засвідчують облік та походження товарів, що на момент перевірки знаходяться у місці торгівлі (господарському об’єкті).

Неведення обліку запасів, а також ненадання документації на оприбуткування товару загрожує ФОП штрафами у розмірі подвійної вартості такого необлікованого бездокументного товару за цінами його реалізації, але не менше 170 грн (ст. 20 Закону про РРО).

Етапи реформи

З 1 січня 2021 року планують розпочати другий етап - використання РРО для певних видів діяльності ІІ-IV груп фізичних осіб-підприємців стане обов’язковим. А вже з 1 квітня 2021 року почнеться третій етап реалізації закону - застосування РРО (традиційних або програмних) стане обов'язковим для фізичних осіб-підприємців, які є платниками єдиного податку 2, 3, 4 груп незалежно від видів діяльності.

Темпи реформування цієї сфери є доволі швидкими. Важливо бути в курсі подій, котрі стосуються регуляторної політики держави щодо підприємців, адже вчасно не виконавши певні умови можна потрапити на серйозні штрафні санкції. Компанія «Гера» тримає руку на пульсі подій і буде інформувати Вас про всі зміни в законодавстві.

Оновлено державний реєстр РРО

06/08/2020

Поспішаємо поділитись з вами радісною новиною. Від 6 серпня 2020 року,наказом № 385 Державної податкової служби України до використання оновлено державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.

В реєстрі присутній весь ряд фіскальної техніки торгової марки MG та новий касовий апарат MG-V555T з оновленим внутрішнім програмним забезпеченням. Реєстрація техніки, зазначеної в реєстрі дійсна до кінця 2022 року.

З повним реєстром Ви можете ознайомитись за посиланням:

https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html

Детальніше про фіскальні реєстратори ТМ MG можна дізнатись за посиланням:

https://gera.com.ua/ua/oborudovanie/fiskalnye-registratory/

Про касові апарати ТМ MG:

https://gera.com.ua/ua/oborudovanie/kassovye-apparaty/

Хакерська атака на компанію Hondа - плюси та мінуси «держави в смартфоні»

30/06/2020

Статті новинних ресурсів останніми тижнями рясніли заголовками про хакерську атаку на відому міжнародну корпорацію Хонда. Ми вирішили розібратись в причинах, навести хронологію подій котрі розгортались та поділитись з Вами своїми висновками з цього приводу.

Що трапилось?

9 червня Японський концерн Honda в своєму Twitter повідомив, що «з технічних причин» робота її підрозділів по роботі з клієнтами та з фінансових операцій переживає підвищене навантаження. Компанія пообіцяла відновити нормальну діяльність максимально швидко. Пізніше представники компанії підтвердили факт хакерської атаки ззовні на один з її серверів, додавши, що поки немає інформації, яка б підтверджувала несанкціонований доступ до конфіденційних даних.
11 червня, компанія
підтвердила, раніше опубліковану у ЗМІ інформацію, про припинення роботи на її заводах у Великій Британії, Північній Америці, Туреччині та Японії у зв’язку з хакерською атакою.

Цікаво, що це вже не перша подібна атака хакерів на корпорацію Хонда.
В 2017 році такий збій був причиною зупинки одного заводу корпорації в Японії.

Причини

Експерти припускають, що мова йде про популярний вірус-вимагач «Змія» (англ. Snake): після шифрування важливих файлів зловмисники вимагають винагороду за їх розблокування за допомогою анонімних методів оплати, як правило, — криптовалюти.

Представники японської корпорації говорять, що їхні фахівці відновлюють діяльність бізнесу, проте вірус вплинув на багато процесів, які базовані на інформаційних системах.

«Поки немає доказів втрати персональної інформації … Ми відновили виробництво на більшості заводів і зараз працюємо над відновленням виробництва наших автомобільних і моторних заводів у Огайо», — розповіли в Honda.

Вірус також вплинув на роботу фінансового сервісу і сервісу підтримки клієнтів Honda. Користувачі мережі писали, що сайт компанії працює з перебоями і вони не можуть здійснювати платежі через сервіси Honda.

Держава в смартфоні: плюси та мінуси
Є очевидним той факт, що ніхто не застрахований від подібних атак, особливо це стосується не таких сильних компаній як Honda, захисні потужності якої знаходяться на дуже високому рівні. Проте, можливо максимально зменшити ризики. Перш за все при забезпеченні свого підприємства обладнанням важливо усвідомлювати впровадження спеціальних інструментів та приборів для кожної окремої операції. Приміром, смартфони зі спеціальними програмами не замінять в повній мірі Термінали Збору Даних. Смартфон був створений для того щоб комунікувати з людьми, Термінали збору даних – для збору даних.

Офіційне, ліцензоване програмне забезпечення теж допомогає збільшити обороноздатність цифрової частини вашого бізнесу. Приділіть час також ідеальному поєднанню «заліза» та ПЗ до нього. Ринкові можливості широкі, і тому альтернативу знайти не складно. До прикладу, за всіма параметрами до ТЗД
CipherLab найкраще інтегрується програмне забезпечення від CitySoft.

Останнім пунктом є потреба відслідковування актуальних трендів у сфері безпеки. Поява нових технічних та програмних можливостей зможе убезпечити ваше підприємство від зазіхань хакерів. Подібні рішення коштують не мало, проте краще вкласти в безпеку аніж розбиратись з усіма супутніми ризиками хакерської атаки.

Компанія «Гера» є комплексним постачальником обладнання для бізнесу, витратних матеріалів до нього та якісного програмного забезпечення, котре здатне в повній мірі захистити ваш бізнес від втручання сторонніх осіб. Захистіть свій бізнес, облаштувавши його професійним обладнанням та програмним забезпеченням разом з «Гера»!


Как быстро установить или заменить принтер штрих-кода в загруженной среде?

16/06/2020

В то время как многие предприятия замедлились из-за нынешней пандемии, аптеки, медицинские учреждения и предприятия торгового ритейла наращивают усилия по обслуживанию большого количества пациентов и клиентов. Несопоставимо высокая нагрузка на технические возможности выше перечисленных сфер ставит новые задачи по качеству производительности обслуживающей их техники. Одновременная установка и обслуживание большого количества принтеров может быть непосильной задачей, особенно во времена економической нестабильности.

У Printronix Auto ID есть инструменты, позволяющие сделать процесс более быстрым и эффективным. В дополнение к виртуальной панели управления принтера или встроенной веб-странице, компания TSC также предлагает опцию карты QCMC, которая позволяет программировать термопринтеры штрих-кодов TSC, вынимая карту из одного принтера и вставляя ее в другой принтер. Это делается очень просто и быстро.

Быстрая смена карты памяти (QCMC)

QCMC имеет возможность быстро дублировать встроенное ПО принтера, сохраненные конфигурации и пользовательские файлы через панель управления принтера с удобным интерфейсом. Для передачи информации в QCMC внешний хост или файлы не требуются. «Снимок» сохраняется с прошивкой принтера, настройками конфигурации и пользовательскими файлами. Сохраненное изображение можно скопировать на любое количество принтеров, используя один и тот же QCMC, чтобы принтеры были настроены одинаково.

QCMC имеет собственный MAC-адрес резидентной сети, который будет использоваться вместо MAC-адреса принтера в локальной или беспроводной сети когда карта остается установленной в принтере. Это позволяет быстро заменять критически важный принтер запасным принтером, который будет настроен одинаково, включая сетевой MAC-адрес.

Это может быть особенно полезно, если принтер выходит из строя во время выходных или ночной смены, когда нет ИТ или технического персонала. Оператор может просто извлечь QCMC из принтера, который вишел из строя, и вставить его в заменяющий принтер. Из-за наличия MAC-адреса LAN или WLAN предыдущего принтера новый принтер распознается в сети, что сводит к минимуму время простоя, и текущие процессы могут быть немедленно продолжены.

Как Printronix System Architecture (PSA) сэкономит ваше время и деньги

18/05/2020

Архитектура системы Printronix (PSA) является основой семейства термопринтеров Printronix Auto ID. Сочетание сложного программного обеспечения и отличительных аппаратных компонентов в интеллектуальной платформе дизайна делает решения Printronix Auto ID для термопечати особенно подходящими для производительности на предприятии.

Преимущества PSA

PSA включает в себя ряд высокоразвитых, универсальных функций, которые особенно важны с точки зрения надежности принтера, простоты установки и управления принтером. Термопринтеры TSC предназначены для максимальной производительности и минимизации рутинных работ.

Упрощенная установка и замена принтера

  • Самый большой в отрасли выбор эмуляции языков принтера.
  • Простая печать PDF / PostScript.
  • Быстрая смена карты памяти (QCMC).
  • Общность дизайна - если вы знаете, как работать с одним принтером Printronix Auto ID; Вы можете работать со всеми модификациями.

Управление одним принтером либо группой принтеров с помощью PrintNet Enterprise

  • Возможность настройки и управления принтерами с помощью виртуальной панели управления или встроенной веб-страницы.
  • Удаленная блокировка на передней панели для предотвращения внесения изменений неавторизованными пользователями.
  • Удаленно устраняйте неполадки и отслеживайте состояние принтера с панели администратораю
  • Возможность передачи конфигурации, встроенного программного обеспечения или любого файла на один принтер или группу принтеров.
  • Автоматические оповещения об ошибках принтера, предупреждениях или неисправностях по электронной почте / тексту.
  • Управление принтером для создания производственных отчетов.
  • Универсальный интерфейс ввода-вывода (GPIO) для координации взаимодействия с любым внешним устройством, например, сигнальная лампа или рука робота.


Модели PSA включают в себя: T800 / T4000 / T6000e / T8000.