Зв'язок
email
Мова

Принтери етикеток TSC для ювелірної галузі

04/07/2023

Принтери етикеток TSC від компанії "Гера" допомагають оптимізувати операційні процеси у багатьох галузях, а саме у:

  • складському господарстві та логістиці,
  • роздрібній торгівлі,
  • охороні здоров'я,
  • розважальних центрах і готельному бізнесі,
  • виробництві.

Інтерес представляє використання моделей TSC TTP-345 та TSC TTP-323 у ювелірній галузі.

Виробники коштовностей, згідно з вимогами українського законодавства, маркують свої вироби за допомогою ювелірних бирок. Принтери етикеток TSC друкують етикетку з маркуванням, яку зручно наклеювати поверх бирки.

Чому зручно?

Тому, що настільні принтери моделей TSC TTP-345 і TSC TTP-323 укомплектовані відокремлювачем, який, коли надрукована етикетка виходить із принтера, відокремлює друковану частину на половину від довжини основи. Таку етикетку легко взяти та наклеїти на ювелірну бирку.

Найбільш поширені розміри етикеток, які друкують принтери TSC TTP-345 і TSC TTP-323, це:

  • 28х28 мм,
  • 40х25 мм,
  • 30х20 мм. 

Дуже добре на ювелірних заводах зарекомендував себе принтер TSC TTP-345 : завдяки відокремлювачу у цій моделі друкований шар швидко та легко відділяється як від паперової, так і від поліпропіленової основи етикетки.   


Щоб придбати гуртом або вроздріб високоякісні та надійні принтери етикеток TSC від компанії "Гера" - звертайтеся до менеджера напрямку Світлани Куцопалової за тел.: +380952710971.
Розширення можливостей з верифікатором штрихкодів ODV-2D

Розширення можливостей з верифікатором штрихкодів ODV-2D

15/06/2023

06.06.2023 у Мюнхені (Німеччина) технічні фахівці компанії "Гера" знову підвищили компетенції, професійні навички – відвідали профільний семінар-практикум компанії TSC.
 
Співробітники компанії TSC висловили слова підтримки й колегам із компанії "Гера", й всьому українському народові. Партнери щиро співпереживали подіям, які зараз відбуваються в Україні.
 
Тематика технічного семінару була пов'язана з відпрацюванням навичок обслуговування 4-дюймових корпоративних промислових принтерів Printronix T8000 із верифікатором штрихкодів ODV-2D.
 
Ознайомитись з повними технічними характеристиками даного обладнання можна ТУТ. Принтер поставляється на замовлення. Він належить до високопродуктивних принтерів преміумкласу, призначених для цілодобової експлуатації.
 
Універсальний принтер Printronix T8000 має ширину друку 4 дюйми. Він оснащується великою кількістю інтерфейсів з'єднання. Опціонально в принтері використовується верифікатор штрихкодів ODV-2D - вбудована технологія перевірки та підтвердження даних.
 
Як відбувається контроль якості штрихкоду в процесі його друку?
За наступним алгоритмом:
  • етикетка зі штрихкодом виходить із принтера,
  • верифікатор перевіряє чіткість друку та зчитуваність штрихкоду,
  • якщо друк не якісний, принтер сам повертає етикетку назад, закреслюючи штрихкод,
  • якщо друк чіткий, то здійснюється друк наступної етикетки.
 
Printronix T8000 має максимальну промислову продуктивність, простий у використанні та дуже гнучкий у налаштуваннях, що дає можливість використовувати його в:
  • логістиці (транспорті та доставці),
  • промислових виробництвах,
  • автомобілебудуванні,
  • етикетуванні товарів і його частин.
 
На семінарі фахівці з України, Німеччини, Данії, Нідерландів, Швейцарії розбирали на практиці калібрування та налаштування принтера Printronix T8000 із верифікатором ODV-2D. За фактом налаштування займає 20-30 хвилин за умови чіткого розуміння роботи самого принтера.
 
Після тренінгу з презентаційними та відеоматеріалами учасники розпочали практичну частину семінару, де всі фахівці змогли продемонструвати свої навички та поставити додаткові питання.
 
Учасники технічного семінару, які пройшли навчання, отримали сертифікати, які підтверджують їхні практичні навички. В результаті в компанії "Гера" можна отримати більш професійну та кваліфіковану консультацію з технічних питань.
 
Компанія "Гера" в особі своїх співробітників набула нового досвіду, знань, навичок і завжди рухається у своєму розвитку відповідно до тенденцій ринку retail та horeca.
Новини з технічного семінару компанії Datalogic

Новини з технічного семінару компанії "Datalogic"

08/06/2023

З 23 по 24 травня 2023 року технічні спеціалісти компанії "Гера" відвідали пізнавальний технічний семінар, проведений компанією "Datalogic". Він відбувся у Словаччині, поблизу міста Трнава.


Першого дня презентували мобільні сканери та мобільні комп'ютери: "memor 11", "scorpion x5", "Joya Touch 22".

Були пояснені та надані розшифровки таких абревіатур як PDA, PDT, VMT і наведено коротке пояснення, де можна застосовувати дані види мобільних комп'ютерів.

На технічному семінарі було зроблено великий акцент на технічних характеристиках даних мобільних комп'ютерів.


В основному, компанія "Datalogic" для зручності роботи використовує базу на Android 11, підтримку Wi-Fi 5-го і BT 5-го покоління та процесор Dragon SDA 660, так само GMS & NFC.


Спікерами Datalogic були дані поради щодо застосування сканерів типів SR, MR, XLR.


Як з'ясувалося, багато залежить від якості друку штрих-кодів і QR-кодів, особливо фон, на якому вони надруковані.

Сканер із зеленим індикатором не зможе прочитати код, якщо в ньому будуть зелені фрагменти, також, за аналогією, й червоний індикатор не зможе прочитати фрагменти червоних елементів.


Але компанія "Datalogic" має вихід із цієї ситуації. А саме: патент на сканування білим індикатором із зеленим центром, який дуже сподобався всім, хто використовує сканери Datalogic.


Тепер ми поговоримо про найголовніший етап семінару. Про зручність використання технічного обслуговування, устаткування.


На семінарі було представлено наступне програмне забезпечення: https://datalogic.developer.com/, де можна знайти:


  • всю інформаційну підтримку вашого пристрою,
  • перепрошувати ваш пристрій,
  • останнє оновлення програмного забезпечення. Але перед цим переконайтеся, що ваш пристрій все ще підтримується, і не потребує заміни.

Цей сайт – для технічних фахівців, які на регулярній основі займаються обслуговуванням техніки Datalogic.

Він призначений для того, щоб у разі незнання чи сумнівів технічний фахівець міг відвідати сайт і знайти на ньому відповіді на свої запитання. Пропозиції App • Tag Studio • Dual Test • Aladin • Scan 2Deplau Studio - суто для них.


Цікаво, що технічні фахівці компанії «Datalogic» мають відмінне почуття гумору, і водночас вони впевнені у своєму професіоналізмі.

Чому? Зараз пояснимо.


Після кави-паузи ми розпочали розбір під назвою “Espresso”.

Так, ви не дочули. "Espresso".

Тому що саме стільки часу потрібно, щоб оновити «Tools».

А саме: піти та зварити собі чашечку напою, який бадьорить.


Цікавих вам технічних рішень із обладнанням компанії "Datalogic"!

Комплектація касового вузла для мережі супермаркетів

Комплектація касового вузла для мережі супермаркетів

06/06/2023

Щоб:

  • прискорити операційні процеси,
  • зменшити час очікування покупцем в черзі до каси,
  • мінімізувати помилки касира

Компанія "Гера" розробила наступну комплектацію обладнанням касового вузла для великих мереж супермаркетів:

MG-P777TL – це фіскальний реєстратор на базі перевіреного часом принтера Seiko, з можливістю адміністрування через WEB-інтерфейс за протоколом HTTP.

Особливості фіскального реєстратора MG-Р777TL:

  • вбудований модем для on-line передачі контрольної стрічки в електронній формі (КЛЕФ) у фіскальну службу,
  • обслуговування одразу кілька касових місць,
  • легке завантаження чекової стрічки (технологія Easy-load).

Сканер штрихкодів GEOS SD580 оснащений технологією фотосканування, що дозволяє швидко та безпомилково розпізнавати лінійні, двовимірні та PDF417-коди. Він впевнено зчитує:

  • пошкоджені та низькоякісні штрих-коди в будь-якій орієнтації,
  • дрібні коди високої щільності,
  • лінійні та QR-коди з екранів мобільних карт, купонів, листівок, документів.

Грошова скринька 461FT має 8 відділень для монет і 6 відділень для банкнот.

Промисловий POS-комп’ютер GEOS Box2 відрізняється підвищеною захищеністю від впливу вологи та пилу, оптимізований для тривалого режиму роботи.

Має:

  • USB 3.0 - 2 од.,
  • USB 2.0 - 4 од.,
  • RS-232 - 4 од.,
  • PS/2 - 2 од.,
  • VGA, HDMI, LAN, порт для грошової скриньки — по 1 од.


POS-монітор GEOS PRO SM1502CH має сенсорний 15,6’’ екран із роздільною здатністю 1920 х 1080, кріплення на стіну або стійку та алюмінієвий корпус.

Додатковий монітор GEOS SM1001 має безрамковий дисплей 10’’.

Ергономічні касові стійки HPC - надійні та довговічні, дозволяють зробити зручну конфігурацію обладнання в зборі.

Ваги Mettler Toledo FreshBase з двома екранами у міцному корпусі забезпечують зручне та ефективне виконання операцій зважування за мінімальної витрати енергії.

Дізнатися повну технічну інформацію про комплектацію касового вузла для мережі супермаркетів і зробити прорахунок вартості можна за телефоном менеджера проєктів Анатолія Кустова: + 38 050 444-72-99.

Чи скасують ставку єдиного податку 2% та мораторій на перевірки з 01.07.2023?

26/05/2023

20.02.2023 відбулося засідання Комітету з питань фінансів, податкової і митної політики. На ньому ухвалено рішення рекомендувати ВРУ прийняти за основу урядовий законопроєкт №8401 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану».

Метою законопроєкту є виконання Україною зобов’язань у рамках Меморандуму про економічну та фінансову політику від 08.12.2022, відповідно до якого Україна взяла на себе зобов’язання якнайшвидшого відновлення довоєнного стану податкової політики.

А саме шляхом внесення змін до ПКУ, Закону про ЄСВ та Закону про РРО запропоновано встановити, що окремі норми діють до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, але не пізніше 1 липня 2023 року, зокрема:

  • можливість для ФОПів та юридичних осіб бути платниками єдиного податку ІІІ групи із застосуванням ставки єдиного податку у розмірі 2 % від суми доходу;
  • можливість для ФОПів - платників єдиного податку І та ІІ груп не сплачувати єдиний податок;
  • зупинення проведення документальних перевірок;
  • зупинення перебігу строків (строків подання податкової звітності, строків проведення перевірок, строків отримання податкової інформації контролюючими органами, строків проведення процедури адміністративного оскарження тощо), визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;
  • незастосування штрафних санкцій за порушення податкового законодавства;
  • незастосування штрафних санкцій за порушення правильності нарахування, обчислення та сплати ЄСВ;
  • незастосування штрафних санкцій за порушення порядку використання РРО/ПРРО.

Також законопроєктом передбачено:

1. встановити, що у разі сплати платником податків протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем отримання податкового повідомлення-рішення, суми податкового зобов’язання, нарахованого за результатами документальних перевірок, які були відновлені або розпочаті з 01 липня 2023 року та завершені до дня припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, штрафні (фінансові) санкції (штрафи), нараховані на суму такого податкового зобов’язання, скасовуються, а пеня не нараховується. Водночас сума сплаченого податкового зобов’язання не підлягає оскарженню;

2. поновлення заборони на роботу ПРРО у режимі офлайн без виданого діапазону фіскальних номерів;

3. зміна визначення дати віднесення до податкового кредиту сум ПДВ щодо операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України;

4. врегулювання питання оподаткування податком на прибуток підприємств «перехідних» операцій із відвантаження (надання) товарів (робіт, послуг), які було розпочато в період сплати єдиного податку та завершено в період сплати податку на прибуток підприємств, з метою усунення подвійного оподаткування таких операцій цими податками.

Джерело: Дебет-Кредит

​Оптимізація процесу маркування в логістиці

​Оптимізація процесу маркування в логістиці

22/05/2023

Якщо ви - велике логістичне підприємство та надаєте послуги щодо:

  • точного та економічного транспортування товару до/від місця перепакування,
  • обробки вантажу (сортування, перебирання, відбраковування, перерахунку, стикування, палетування),
  • зберігання продукції (тимчасового, постійного, відповідального),
  • інвентаризації, обліку товарних залишків,
  • перепакування товарів,
  • пакування подарункових і групових наборів, товарів у термозбіжну плівку,
  • маркування та стикування продукції,

то завжди виникає питання, як оптимізувати операційні процеси пакування, маркування, зробити їх більш прозорими, точними та ефективними.

Компанія "Гера" надає готове комплексне рішення:

Це обладнання та витратні матеріали до них дозволяють спроєктувати процеси простежуваності так, щоб “прозорим” був кожний етап: від замовника до споживача. В результаті:

  • підвищується швидкість виконання операцій,
  • мінімізується кількість помилок,
  • в декілька разів зростає ефективність процесу маркування,
  • сам процес стає більш економічним завдяки ефекту масштабу: однакові операції можна виконувати однаковим способом на більшій кількості ділянок.

Розв'язати проблему оптимізації процесів маркування у логістичній галузі за допомогою обладнання від компанії "Гера" допоможуть менеджери напрямків.

Звертайтеся за телефонами:

  • Світлани Куцопалової: +38 095 271 09 71 - промислові принтери,
  • Олени Прокопенко: + 38 050 388 02 19 - ріббони, етикетки,
  • Олени Марченко: +38 050 382 55 96 - термінали збору даних.
Налаштування касового апарату MG для роботи з банківськими терміналами ПриватБанку

Налаштування касового апарату MG для роботи з банківськими терміналами ПриватБанку

01/05/2023

Для того, щоб касові апарати серії MG працювали з банківськими терміналами ПриватБанку, необхідно мати банківський термінал VERIFONE VX520 із протоколом JSON (саме з протоколом, тому що з ПриватБанком можлива робота терміналів і на інших протоколах) або термінал Ingenico iCT220. Він має бути налаштований представниками термінальної служби банку на роботу з касовим апаратом (тобто, без ручного режиму) та зв’язок із апаратом має бути за інтерфейсом COM. Також потрібен відповідний кабель.

На касовому апараті серії MG необхідно зробити наступні налаштування.

1. Налаштування за допомогою клавіатури апарату.

Апарат має бути обнулений, тобто зі знятим Z-звітом.
Банківський термінал може працювати лише на першому СОМ порті апарата, тож зважаємо на це при використанні кількох пристроїв.

В меню заходимо на «Програмування», далі - «Апарата».

В меню «COM» в підменю «Порт1» необхідно встановити роботу з «Платіжним терміналом».

Після чого буде запропоновано обрати швидкість. Необхідна – 115200

Підтверджуємо клавішею ПС і повертаємось клавішею АН (3 рази) на підменю вибору.

COM

ПЛАТІЖНИЙ ТЕРМІНАЛ

Заходимо в «Платіжний термінал» і обираємо термінал із дописом ПриватБанк.

Тобто підтверджуємо вибір клавішею ПС і повертаємось клавішею АН (2 рази) до меню “Параметри Апарату”.

Тепер необхідно знайти ВИДИ ОПЛАТ.

В оплаті «карткою» треба включити використання платіжного термінала для цього виду оплати.
Тобто заходимо, обираємо «ПАРАМЕТРИ», знаходимо прапорець «Платіжний термінал» і клавішею «Х» встановлюємо «+» в цьому прапорці.

Підтверджуємо клавішею «ПС».

Все. Можемо вимкнути та увімкнути апарат.

Тепер при сплаті за товар, натиснувши «КРТ» замість «ОПЛ», бачимо звернення апарату на банківський термінал і далі слідкуємо за повідомленнями. По завершенні отримаємо друк чека.

2. Налаштування за допомоги WEB інтерфейсу.

Заходимо в «Налаштування», далі - «Послідовні порти».

У параметрах першого COM порта встановлюємо значення:

- Тип пристрою – платіжний термінал;

- Швидкість обміну 115200.

У вкладці «Платіжний термінал» обираємо пристрій із дописом ПриватБанк, у нашому випадку, це – Verifone VX520 Privat.

В меню «Види оплати» налаштовуємо сплату №3 та №4 (КРЕДИТ і КАРТКА відповідно), а саме, ставимо прапорець «оплата платіжним терміналом».

На цьому процес налаштування завершено.

Для партнерів ТОВ “Гера” передивитися цю статтю зі скрінами процесу настройки можна на порталі GERA Service Desk.

26 квітня - Всесвітній день інтелектуальної власності

26 квітня - Всесвітній день інтелектуальної власності

26/04/2023

Більшості людей відомо про існування інтелектуальної власності:

  • авторського права,
  • патентів,
  • промислових зразків,
  • товарних знаків.

Всесвітній день інтелектуальної власності світова спільнота відзначає 26 квітня.

26.04.1970 набула чинності Конвенція, яка заснувала Всесвітню організацію інтелектуальної власності (World Intellectual Property Organization, WIPO). Це - спеціалізована установа ООН, діяльність якої спрямована на розвиток збалансованої і доступної міжнародної системи інтелектуальної власності. Україна є членом WIPO із 1991 року.

У 2021 році ТОВ “Гера” отримала остаточну реєстрацію торговельної марки GEOS (Gera ergonomic original solution) у Державному реєстрі свідоцтв України, подавши заявку до Державного підприємства “Український інститут інтелектуальної власності”.

Сьогодні лінійка обладнання GEOS представлена:

Спектр продукції GEOS задовольняє потреби партнерів у функціональному та доступному устаткуванні для автоматизації процесів продажу, обслуговування клієнтів.

У концепцію GEOS вкладено:
  • сервісну та технічну підтримку;
  • довгострокову гарантію на обладнання;
  • цінову доступність для українського користувача;
  • багатофункціональність;
  • ергономічність дизайну;
  • зручність в експлуатації;
  • довготривале партнерство на всіх рівнях.

З 26.04.2023, на честь свята, ТОВ “Гера” пропонує вам здійснити вигідну закупівлю обладнання GEOS за акційною ціною.

Подробиці можна дізнатися у менеджерів напрямків:

  • сканери штрихкодів - Олена Марченко, тел.: +38 050 382 55 96,
  • POS-принтери (принтери чеків) - Андрій Ізотов, тел.: +38 050 410 22 97,
  • POS-термінали - Галина Бекджанова, тел.: +38 050 389 91 28.
Термінали збору даних CIPHERLab та аксесуари до них

Термінали збору даних CipherLab та аксесуари до них

17/04/2023

Основне призначення термінала збору даних (далі — ТЗД) – швидкий і зручний збір, обробка та передача відомостей про товар у базу даних організації.
ТЗД найчастіше застосовуються там, де потрібно оперативно обробляти великі обсяги даних про товари. Насамперед це:
  • логістичні термінали,
  • звичайні склади,
  • кур'єрські служби експрес-доставки,
  • підприємства сфери торгівлі та HoReCa,
  • виробництва, де застосовуються дорогі комплектуючі, які потребують суворого обліку.
Основна перевага ТЗД – значне прискорення темпів приймання/відвантаження товару чи інвентаризації. Можна значно зменшити обсяг ручної роботи та ймовірність помилок при первинному прийманні продукції на склад. Збільшення ефективності роботи персоналу заощаджує ваші гроші.
 
ТЗД CipherLab надають можливість простого та точного сканування, тривалої роботи без підзарядки та широких функціональних можливостей у компактному корпусі.
 
Компанія Гера є офіційним дистриб'ютором компанії CIPHERLab в Україні та представляє широку лінійку терміналів збору даних та аксесуарів до них.
 
В наявності є як самі ТЗД, так і додаткові аксесуари до них, які в декілька разів полегшують роботу оператора.
 

Для ТЗД СРТ-8001 це:
  • комунікаційна USB підставка до термінала,
  • зарядний пристрій на 4 змінні батареї,
  • акумулятор до терміналу.

Для ТЗД СТР-9700 це:
  • комунікаційна USB підставка до терміналу,
  • зарядний пристрій на 4 змінні батареї,
  • зарядний пристрій на 4 термінали,
  • snap-on USB кабель для термінала (для підключення до комп'ютера),
  • акумулятор до термінала 3000 мАг,
  • акумулятор до термінала 5400 мАг,
  • пістолетна рукоятка.

Для ТЗД RS 35 це:
  • комунікаційна USB підставка до терміналу,
  • зарядний пристрій на 4 змінні батареї,
  • snap-on USB кабель для термінала,
  • акумулятор до термінала 4000 мАг,
  • пістолетна рукоятка,
  • захисне скло до термінала, 2 од.,
  • захисне скло до термінала, 5 од.,
  • захисний бампер до термінала.

Для ТЗД RS 25 це:
  • комунікаційна USB підставка до терміналу,
  • зарядний пристрій для термінала та додаткової батареї,
  • зарядний пристрій на 5 терміналів,
  • зарядний пристрій на 4 батареї для термінала,
  • зарядний пристрій на 4 термінали та 4 батареї,
  • акумулятор до термінала 4000 мАг,
  • захисне скло до термінала, 2 од.,
  • захисне скло до термінала, 5 од.,
  • snap-on USB кабель для термінала,
  • пістолетна рукоятка,
  • пістолетна рукоятка з UHF RFID зчитувачем (“антикрадійка”) для термінала,
  • захисний бампер до термінала.

Для ТЗД RK 95 це:
  • пістолетна рукоятка,
  • snap-on USB кабель для термінала,
  • зарядний пристрій на 5 терміналів,
  • зарядний пристрій на 4 батареї для термінала,
  • зарядний пристрій на 4 термінали та 4 батареї,
  • акумулятор до термінала 3000 мАг,
  • акумулятор до термінала 6000 мАг,
  • акумулятор до термінала 5500 мАг,
  • зарядний пристрій для термінала та додаткової батареї,
  • захисний бампер до термінала,
  • захисне скло до термінала, 2 од.,
  • захисне скло до термінала, 5 од.

З питань придбання ТЗД та оригінальних аксесуарів CIPHERLab до них звертайтеся до менеджера напрямку Олени Марченко за тел.: 050 382-55-96.

Стратегічне партнерство ТОВ “Гера” з брендом Datalogic

06/04/2023

Datalogic - світовий технологічний лідер на ринках автоматичного збору даних та автоматизації операцій, який спеціалізується на розробці та виробництві:

  • сканерів штрихкодів,
  • мобільних комп'ютерів,
  • датчиків виявлення, вимірювання та безпеки,
  • систем машинного зору та лазерного маркування.


Сканери штрихкодів Datalogic використовуються в Україні в:

  • супермаркетах,
  • аеропортах,
  • транспортних компаніях,
  • поштових службах,
  • медичних установах,
  • на касових вузлах,
  • на найбільших виробничих підприємствах.


Термінали збору даних Datalogic застосовуються на українських підприємствах для автоматизації товарного обліку на складах та у сфері торгівлі.


Компанія "Гера" в 2007 році отримала статус Official Business Partner від компанії Datalogic (Італія - США).

У 2013 році ТОВ “Гера” стала Diamond Partner та сертифікованим Сервісним Партнером, що підтверджує право на сервісну підтримку всього модельного ряду Datalogic в Україні.

У 2023 році компанія "Гера" закріпила партнерські стосунки з компанією Datalogic, яка має більш ніж 50-річну історію. Зустріч партнерів відбулася на EuroShop2023 у Німеччині.

Результатом ділової взаємодії топменеджерів двох компаній стало розширення лінійки продуктів, представлених на українському ринку автоматичного збору даних та автоматизації операцій.