Зв'язок
email
Мова
счетчики банкнот

Історія виникнення лічильників банкнот

27/10/2022

Історія лічильників банкнот розпочиналася у нульових роках ХХ століття. Розвиток світової економіки та виробництва, зростання чисельності населення призвели до збільшення загальної грошової маси.

Ручний перерахунок паперових і металевих грошей у банках і великих компаніях став займати багато часу. Крім того, кінець XIX - початок ХХ століть пов'язаний із розвитком машинобудування. Автоматичні пристрої стали входити у всі сфери людської діяльності, у тому числі й у фінансову.

Перший автоматичний лічильник банкнот, або, як його ще називають, лічильник купюр, був розроблений для підвищення ефективності праці Федеральної рахункової компанії США (Federal Bill Counter Company). Вона знаходилася у місті Вашингтон, округ Колумбія. Сталося це у двадцятих роках ХХ століття (за деякими даними у 1908 році у штаті Огайо (США). Запатентував винахід Чарльз Кеттерінг.

Принцип роботи лічильної машини полягав у тому, що в апарат завантажували партію грошей і задавали кількість фасування. Щойно лічильник банкнот відміряв потрібну суму, він зупинявся, а оператор огороджував її дерев'яним лотком.

Винахід став настільки популярним, що його масова експлуатація банками призвела до скорочення службовців.

Нова технологія перерахунку купюр була запропонована Японською компанією Tokyo Calculating Machine Works у 1962 році. Швидкість і точність нових лічильників банкнот дозволили їм швидко увійти та зайняти своє місце на ринку.

Перший лічильник-сортувальник банкнот із можливістю автоматичної вибірки валют за номіналом з'явився завдяки розвитку комп'ютерних технологій у 1981 році. Він також перевіряв справжність купюр і навіть самостійно їх відбраковував. Високошвидкісна лічильна машина називалася REI та могла обробляти до 72000 аркушів за хвилину.

Історія лічильників банкнот коротка. Можливо, коли всю готівку замінять електронні гроші, ці апарати зникнуть. А поки що сучасні лічильні машинки володіють набором зручних функцій, необхідних для обробки грошей. Наприклад, детекцією за однією чи кількома ознаками справжності. А також можливостями фасування, визначення здвоєності, відсіву зіпсованих або старих купюр.

Ознайомитися з технічними характеристиками лічильника банкнот https://bit.ly/3N9J6MI й детектора валют https://bit.ly/3DdRCXA можна на сайті https://gera.com.ua/ua/ та за телефоном менеджера напрямку Людмили Кісіль: +380503899108.

Ваги Mettler Toledo FreshBase

FreshBase - ефективне зважування на вагах із сенсорним екраном

05/10/2022

Mettler Toledo – міжнародна компанія, виробник ваг та аналітичного обладнання. Заснована у 1945 році. На сьогодні є найбільшим постачальником вагового обладнання для:

  • лабораторій,
  • промислових підприємств,
  • роздрібних магазинів харчових продуктів.

Інтерес представляють торгові ваги, які використовуються в:

  • бакалійних мереж,
  • мережах спеціалізованих магазинів,
  • невеликих магазинах,
  • відкритих ринках,
  • аптеках.

Рішення для зважування в роздрібній торгівлі Mettler Toledo легко інтегруються в інформаційні системи. У торгових вагах Mettler Toledo використовується комп'ютерна технологія та стандартні інтерфейси – це забезпечує довговічність рішень та високу ефективність роботи.

Широкі функціональні можливості, вражаюче співвідношення ціни та якості представлені у лінійці FreshBase для роздрібних продавців продуктами харчування.

Ваги Mettler Toledo FreshBase - це:


  • зручність сенсорного екрану з високоефективними режимами зважування,
  • прискорення процесів, завдяки інтерактивним покроковим інструкціям на дисплеї,
  • висока функціональність і надійність програмного забезпечення,
  • просте поєднання з існуючими процесами, системами та обладнанням,
  • енергозберігаюча та ресурсно-ефективна технологія Green MT,
  • високоякісні компоненти, які забезпечують тривалий строк служби.

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача на основі сенсорного екрану та підтримка різних режимів зважування дозволяють використовувати ваги FreshBase:

  • на торговому прилавку,
  • у відділі самообслуговування,
  • на ділянці фасування фруктів.

Ваги Mettler Toledo FreshBase у міцному корпусі забезпечують зручне та ефективне виконання операцій зважування з мінімальною витратою енергії.

Придбання ваг FreshBase – добре продумане інвестиційне рішення. Міцна конструкція та високоякісні компоненти гарантують:

  • постійну готовність ваг до роботи,
  • тривалий строк служби ваг, навіть за умов інтенсивної експлуатації.

Особливості ваг Mettler Toledo FreshBase:

  • швидка заміна паперового рулону - важливо у години пік. Процедура заміни паперового рулону спрощена - це означає, що покупцям не доведеться чекати жодної хвилини. Використання рулонів етикеток або паперових рулонів діаметром до 120 мм дозволяє рідше проводити заміну;
  • надійний захист від бруду, води та механічних пошкоджень. Усі електричні роз'єми встановлені в нижній частині корпусу ваг і добре захищені. Там же знаходиться вимикач живлення, що унеможливлює випадкове вимкнення. Вбудована антена адаптера бездротової мережі дозволяє підключатись до локальної мережі без додаткових інтерфейсних кабелів;
  • робота без втоми: для виконання швидких і точних операцій працівник може налаштувати регульований дисплей із покриттям антивідблиску. Ємнісний сенсорний екран із малим часом відгуку дозволяє вводити всі дані швидко, без затримок;
  • створення довіри з боку покупця та приємного враження від покупки: 7”-ий кольоровий дисплей покупця зі світлодіодним підсвічуванням не бликує та має широкі кути огляду, чудову яскравість і контрастність, забезпечуючи ідеальні умови для зчитування інформації;
  • зручність очищення: сенсорний екран і дисплей покупця не мають відкритих елементів, виступів або западин. Вантажопіднімальну платформу з нержавіючої сталі можна протерти одним рухом. Зручний доступ до друкувальної голівки полегшує її очищення.

Ваги Mettler Toledo FreshBase мають:

  • міцну конструкцію,
  • зручність у роботі,
  • великий набір функцій.

Ознайомитись із повним набором технічних характеристик ваг Mettler Toledo https://gera.com.ua/ua/oborudovanie/vesy/vesy-mett...

Вітання з Днем Незалежності

Вітання із Днем Незалежності України!

24/08/2022

Шановні Партнери!


Вітаємо із Днем Незалежності України!

Бажаємо нам усім Перемоги, миру, швидкого відновлення країни та розвитку!

Хай буде безмежним джерело віри, надії й любові до рідної землі, енергії й впевненості у власних силах.

Зичимо міцного здоров'я, добробуту, вдалої реалізації далекосяжних планів.


Зі Святом!

Слава Україні!

обладнання GEOS

Концепція власної марки GEOS

23/08/2022

За роки успішної діяльності у сфері автоматизації торгівлі ТОВ «Гера» 5 разів поспіль отримала почесне звання «Лідер галузі» у Національному бізнес-рейтингу.

Компанія завжди:

  • пильно стежила за світовими трендами розвитку роздрібної торгівлі,
  • досконало знала потреби ринку України,
  • вивчала досвід провідних партнерів-постачальників обладнання (Toshiba, Open Data, TSC, NCR та інші),
  • розвивала послугу сервісного обслуговування.

Тому у 2018 році ТОВ «Гера» розробила та вивела на ринок України власну торговельну марку обладнання GEOS (Gera ergonomic original solution).

Сьогодні лінійка обладнання GEOS представлена:

Спектр продукції GEOS задовольняє потреби партнерів у функціональному та доступному устаткуванні для автоматизації процесів продажу, обслуговування клієнтів.

У концепцію GEOS вкладено:
  • надійність - надаємо довгострокову гарантію на обладнання;
  • передбачуваність - у вигляді стабільно працюючої сервісної й технічної підтримки;
  • цінову доступність для українського користувача;
  • багатофункціональність;
  • ергономічність дизайну;
  • зручність в експлуатації;
  • довготривале партнерство на всіх рівнях.

Про останнє - докладніше.

Співробітництво для нас - не просто відносини «купи-продай». Ми формуємо з партнерами довгострокові взаємовигідні відносини:

  • надаємо консультації, якісний сервісний супровід,
  • рекомендуємо кращу модель обладнання за потребами,
  • робимо доставку обладнання.


ТОВ «Гера» реалізує наступну місію: «Використовувати передові технології й створювати надійну техніку для нової якості життя наших партнерів, клієнтів».


Вибирайте GEOS. Підтримуйте українське.


P. S.: з технічними характеристиками продукції можна ознайомитися у каталозі нашого сайту за фільтром GEOS.

Особливості програмних РРО

22/08/2022

Вже 2 роки, згідно Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, одночасно з РРО використовуються ПРРО.

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) - програмний, програмно-апаратний або програмно-технічний комплекс у вигляді технологічного та/або програмного рішення, що використовується на будь-якому пристрої і в якому фіскальні функції реалізовані через фіскальний сервер контролюючого органу.

ПРРО призначений для:

  • проведення готівкових та безготівкових операцій,
  • реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг),
  • операцій із торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг),
  • операцій із приймання готівки для виконання платіжних операцій.

ПРРО виконують фіскальну функцію шляхом занесення інформації про розрахункову операцію (чеків РРО і Z-звітів) відразу на фіскальний сервер ДПСУ.

Фіскальний сервер:

  • реєструє електронні розрахункові документи та електронні фіскальні звітні чеки,
  • зберігає дані про проведені розрахункові операції,
  • здійснює реєстрацію ПРРО,
  • обробку та надання доступу до інформації про розрахункові операції, проведені з використанням ПРРО.

Зважаючи на це, ПРРО сильно залежні від наявності зв'язку з сервером через мережу Інтернет, тобто повністю функціонують тільки в режимі онлайн.

При роботі в режимі офлайн ПРРО створюватиме електронні чеки та Z-звіти, як і під час роботи в режимі онлайн. Зберігати їх він буде на пристрої, де встановлений ПРРО, і тільки потім, після відновлення зв'язку з сервером, дані про операції будуть передаватися на сервер. Тобто тільки тоді ПРРО може виконати фіскальну функцію, що покладена на нього.

Змінювати свої стаціонарні РРО на нові ПРРО — це не обов'язок, а бажання самого суб'єкта господарювання.

Для проведення розрахунків не обов'язково застосовувати безплатний ПРРО, розроблений податківцями. Можна вибрати ПРРО, розроблений іншими суб'єктами господарювання, зокрема, якщо він є платним.

Головне, щоб він:

  • здійснював фіскальні функції,
  • був зареєстрований на фіскальному сервері,
  • відповідав усім потребам суб'єкта господарювання.

Якщо суб'єкт господарювання до цього не використовував РРО, а тепер вирішив це зробити, то, щоб почати користуватися ПРРО, йому достатньо просто скачати робочий ПРРО і встановити на свій пристрій (наприклад, смартфон) та, після реєстрації ПРРО на сервері податкової, можна приступати до роботи.

Якщо ж суб'єкт господарювання вирішив замість звичайного РРО використовувати ПРРО, то, щоб це зробити, слід спочатку зняти з реєстрації звичайний РРО у податковій, а замість нього зареєструвати на фіскальному сервері ПРРО.

Якщо госпсуб'єкт відкриває нову точку продажу товару та там збирається використовувати ПРРО, а на точках продажу, що вже працюють, - звичайні РРО, то в даному випадку порушення законодавства про РРО не буде.

Якщо суб'єкт господарювання вирішив використати ПРРО, то після того, як він обрав ПРРО і встановив його на свій пристрій (гаджет), такий ПРРО слід внести до Реєстру ПРРО, який веде податкова.

Щоб ПРРО потрапив до Реєстру ПРРО, госпсуб'єкт повинен здійснити такі дії:

  1. перевірити, чи надав він своїй господарській одиниці (наприклад, магазину) ідентифікатор об'єкта оподаткування (індивідуальне числове значення);
  2. заповнити в електронному вигляді реєстраційну заяву за формою №1-ПРРО;
  3. подати заяву фіскалам через Електронний кабінет чи засобами телекомунікації. Про ухвалення такої заяви вас проінформує перша квитанція.
    До Реєстру ПРРО слід внести дані про електронні підписи всіх операторів (касирів) ПРРО.
  4. чекати, поки сервер ДПСУ опрацює подану заяву та ухвалить рішення, реєструвати чи ні ваш ПРРО. Ухвалене рішення вам надійде у вигляді другої квитанції.

Якщо суб'єкт господарювання для кожного з працівників торгового залу матиме пристрій із встановленим ПРРО, то потрібно буде зареєструвати кожен ПРРО, який буде встановлений на окремий пристрій.

Після реєстрації у Реєстрі відповідного ПРРО можна переходити до його використання.

Після програмування ПРРО можна розпочати проведення розрахункових операцій.

Ті суб'єкти господарювання, які використовують ПРРО, на відміну від тих, хто має РРО, не повинні видавати покупцеві паперовий чек РРО.

Як ПРРО, так і РРО мають свої особливості роботи та використання. Що обрати - вирішувати вам.

Якщо ви - за “класику”, то на нашому сайті можна обрати РРО власного виробництва за вашими потребами:

Gera-Group на EuroCIS 2022

08/06/2022

Днями у Дюссельдорфі, Німеччина, завершилася одна з найзначніших у Європі виставок для роздрібної торгівлі – EuroCIS.

Gera-Group, як поціновувач прогресу та провідних технологій, єдина з українських компаній відвідала EuroCIS 2022.

Основними темами цьогорічного EuroCIS були:

  • Об'єднання онлайн-і офлайн-ритейлу: роздрібна торгівля повинна поєднати цифрові та стаціонарні канали збуту.
  • Комплексна автоматизація торгівлі: концепції автоматизованих магазинів та оцифрованих стаціонарних покупок.
  • Системні рішення: штучний інтелект та машинне навчання.
  • Клієнтоорієнтованість: персоналізовані цифрові пропозиції та послуги, рішення для смартфонів, цифрові помічники-консультанти, тощо.
  • Самообслуговування: від вже звичних кас самообслуговування до візків для покупок зі сканерами та дисплеями, а також рішень для смартфонів.
  • Безготівкова та безконтактна оплата.
  • ESL (електронні цінники) та цифрові точки контакту.

Під час проведення EuroCIS 2022 представники Gera-Group зустрілися з нашими постійними партнерами Toshiba, ZEBRA, NCR і Datalogic, а також відвідали виставкові стенди Citizen Systems, Adasys Poindus Company, POSPOLE, Hanshow, Novus POS Solutions та Epson.

Компанія Gera-Group зібрала найсвіжіші технологічні новини та тренди роздрібної торгівлі Європи і вже готується до реалізації цих інновацій на ринку українського ритейлу.

Найцікавіші, на наш погляд, моменти виставки ми зафіксували і ділимося ними з вами.

Виробник електронних цінників Hanshow у своїй виставковій зоні не тільки показав електронні цінники, але й пояснив, з якими проблемами доводиться стикатися ритейлерам з точки зору комплексної цифрової трансформації та як компанії можуть з цим впоратися.

Novus POS Solutions – європейський виробник кріплень для робочих зон – на EuroCIS 2022 представив ергономічні системи оснащення робочих станцій касирів та касових зон.

Компанія S&K Solutions у своїй промо-зоні сфокусувала увагу на електронних етикетках (e-shelf-labels), діджитал оформленні полиць (цифрові вивіски) та софтових продуктах для реалізації цих рішень.

Виробник монтажних рішень POSPOLE продемонстрував високоякісні промислові стійки і тримачі для кріплення торговельного обладнання для роздрібної торгівлі, готельного бізнесу та логістичних компаній.

Один із світових лідерів виробництва обладнання та рішень для автоматизації і оптимізації робочих процесів у роздрібній торгівлі, виробництві, логістиці, охороні здоров'я та інших сферах бізнесу – ZEBRA, традиційно представила на виставці свої новинки сканерів штрих-кодів, мобільних комп'ютерів корпоративного класу та RFID-принтерів.

Увага! Відновлення роботи компанії Гера.

18/04/2022

Шановні партнери та друзі!

В цей складний для всіх нас час ми прийняли рішення відновити роботу компанії, але з деякими обмеженнями. Починаючи з 18 квітня 2022 року ми відновили роботу виробництва та логістики, а наші менеджери готові допомогти з замовленнями та консультаціями. По всім раніше відвантаженим замовленням та розрахункам Ви можете зателефонувати або написати своїм менеджерам, якщо маєте прямий контакт з ними. Або зателефонувати на єдині номери:

Відділ по роботі з партнерами та клієнтами: (044) 536-18-59

Сервіс та технічна підтримка: (044) 239-10-60

На жаль, не всі наші співробітники будуть працювати в центральному офісі, тому якщо Ви не змогли зв'язатись з Вашим менеджером або відповідальною особою, телефонуйте за вище вказаними номерами або пишіть на поштову електронну скриньку info@gera.com.ua

З урахуванням поточних обставин, ми впровадили деякі обмеження по часу роботи офісу та логістики.
Графік роботи (офіс та склад): пнд - птн з 10:00 до 16:00.

Про всі подальші зміни в роботі ми будемо повідомляти на сайті та на сторінці в Facebook.

Ми дуже сподіваємось, що у Вас і Ваших родин та близьких людей все добре і Ви готові далі співпрацювати з нами. Пробачте нам за будь-які незручності, ми знайшли в собі сили та готові співпрацювати та допомогати. Ми залишаємось з Вами!

Ми приносимо щирі співчуття тім, хто втратив близьких людей, або залишився без власного помешкання, був вимушений залишити Батьківщину. Але ми віримо в Перемогу України і швидке відновлення економіки та звичайного мирного життя українців.

З повагою та вірою у найкраще, Ваш колектив компанії “ГЕРА”!


Gera-Group повідомляє Вас, що термінал збору даних MG Q51 знову в наявності!

09/02/2022

Високоякісний термінал збору даних, який оснащений необхідним функціоналом для якісного обліку продукції або сировини, прийому та передачі товару, передачі даних по складу і інших функцій терміналів збору даних та звичайного телефону

Замовити: https://gera.com.ua/ua/oborudovanie/terminaly-sbor...

Новинка! Універсальні принтери для друку етикеток та чеків!

13/01/2022

Gera-Group презентує новинку – універсальні принтери XP-303B та XP-318B від Xprinter. Це новітні моделі термопринтерів, що мають можливість друкувати етикетки та чеки, і відносить їх до класу гібридних принтерів. Моделі XP-303B та XP-318B мають високу роздільну здатність друку (203 DPI). Такий вид принтерів для друку етикетки та чеків може бути оптимальним рішенням для підприємств роздрібної торгівлі та сфери послуг. Наприклад, супермаркети та невеликі магазини, ресторани, великі або дрібні фаст-фуди, кіоски. Хімчистки, сервісні центри або салони краси, тощо.

Принтери XP-303B та XP-318B мають компактний розмір, тому можуть бути розміщенні на будь-якому прилавку, касовому місці або столі у торговельному залі. З подвійним режимом bluetooth відстань передачі може становити до 10 метрів.

Принтер XP-303B:

  • Вид друку: чеки та етикетки.
  • Ширина друку до 76 мм.
  • Роздільна здатність 203 dpi, швидкість друку 152 мм/с.
  • Інтерфейс: USB 2.0 + Serial + Lan.
  • Пам’ять 4 MБ SDRAM, 4 MБ Flash.

Детальніше про принтер XP-303B: https://gera.com.ua/ua/oborudovanie/pos-oborudovan...

Принтер XP-318B:

  • Вид друку: чеки та етикетки.
  • Ширина друку до 76 мм.
  • Роздільна здатність 203 dpi, швидкість друку 127 мм/с.
  • Інтерфейс: USB 2.0 + Serial + Lan.
  • Пам’ять 4 MБ SDRAM, 4 MБ Flash.

Детальніше про принтер XP-318: https://gera.com.ua/ua/oborudovanie/pos-oborudovan...

​Gera-Group вітає Вас з Різдвом!

06/01/2022

Gera-Group вітає Вас з Різдвом! В морозному повітрі вже чується різдвяний передзвін. Будинки прикрашені різнокольоровими, яскравими ліхтариками. Навколо барвисте сяйво. Звідусіль лунає веселий сміх та звучать різдвяні мелодії.

Родина збирається за святковим столом, а щасливі діти чекають на подарунки та ласощі від Санта Клауса. Любов та затишок надихають на нові звершення.

У це світле свято бажаємо миру, злагоди, здоров’я вашим близьким, здійснення найзаповітніших мрій. Нехай різдвяна зірка осяює ваш життєвий шлях!

Бажаємо успіху у справах і досягнення усіх цілей!

Gera-Group