Зв'язок
email
Мова
​Оптимізація процесу маркування в логістиці

​Оптимізація процесу маркування в логістиці

22/05/2023

Якщо ви - велике логістичне підприємство та надаєте послуги щодо:

  • точного та економічного транспортування товару до/від місця перепакування,
  • обробки вантажу (сортування, перебирання, відбраковування, перерахунку, стикування, палетування),
  • зберігання продукції (тимчасового, постійного, відповідального),
  • інвентаризації, обліку товарних залишків,
  • перепакування товарів,
  • пакування подарункових і групових наборів, товарів у термозбіжну плівку,
  • маркування та стикування продукції,

то завжди виникає питання, як оптимізувати операційні процеси пакування, маркування, зробити їх більш прозорими, точними та ефективними.

Компанія "Гера" надає готове комплексне рішення:

Це обладнання та витратні матеріали до них дозволяють спроєктувати процеси простежуваності так, щоб “прозорим” був кожний етап: від замовника до споживача. В результаті:

  • підвищується швидкість виконання операцій,
  • мінімізується кількість помилок,
  • в декілька разів зростає ефективність процесу маркування,
  • сам процес стає більш економічним завдяки ефекту масштабу: однакові операції можна виконувати однаковим способом на більшій кількості ділянок.

Розв'язати проблему оптимізації процесів маркування у логістичній галузі за допомогою обладнання від компанії "Гера" допоможуть менеджери напрямків.

Звертайтеся за телефонами:

  • Світлани Куцопалової: +38 095 271 09 71 - промислові принтери,
  • Олени Прокопенко: + 38 050 388 02 19 - ріббони, етикетки,
  • Олени Марченко: +38 050 382 55 96 - термінали збору даних.
Налаштування касового апарату MG для роботи з банківськими терміналами ПриватБанку

Налаштування касового апарату MG для роботи з банківськими терміналами ПриватБанку

01/05/2023

Для того, щоб касові апарати серії MG працювали з банківськими терміналами ПриватБанку, необхідно мати банківський термінал VERIFONE VX520 із протоколом JSON (саме з протоколом, тому що з ПриватБанком можлива робота терміналів і на інших протоколах) або термінал Ingenico iCT220. Він має бути налаштований представниками термінальної служби банку на роботу з касовим апаратом (тобто, без ручного режиму) та зв’язок із апаратом має бути за інтерфейсом COM. Також потрібен відповідний кабель.

На касовому апараті серії MG необхідно зробити наступні налаштування.

1. Налаштування за допомогою клавіатури апарату.

Апарат має бути обнулений, тобто зі знятим Z-звітом.
Банківський термінал може працювати лише на першому СОМ порті апарата, тож зважаємо на це при використанні кількох пристроїв.

В меню заходимо на «Програмування», далі - «Апарата».

В меню «COM» в підменю «Порт1» необхідно встановити роботу з «Платіжним терміналом».

Після чого буде запропоновано обрати швидкість. Необхідна – 115200

Підтверджуємо клавішею ПС і повертаємось клавішею АН (3 рази) на підменю вибору.

COM

ПЛАТІЖНИЙ ТЕРМІНАЛ

Заходимо в «Платіжний термінал» і обираємо термінал із дописом ПриватБанк.

Тобто підтверджуємо вибір клавішею ПС і повертаємось клавішею АН (2 рази) до меню “Параметри Апарату”.

Тепер необхідно знайти ВИДИ ОПЛАТ.

В оплаті «карткою» треба включити використання платіжного термінала для цього виду оплати.
Тобто заходимо, обираємо «ПАРАМЕТРИ», знаходимо прапорець «Платіжний термінал» і клавішею «Х» встановлюємо «+» в цьому прапорці.

Підтверджуємо клавішею «ПС».

Все. Можемо вимкнути та увімкнути апарат.

Тепер при сплаті за товар, натиснувши «КРТ» замість «ОПЛ», бачимо звернення апарату на банківський термінал і далі слідкуємо за повідомленнями. По завершенні отримаємо друк чека.

2. Налаштування за допомоги WEB інтерфейсу.

Заходимо в «Налаштування», далі - «Послідовні порти».

У параметрах першого COM порта встановлюємо значення:

- Тип пристрою – платіжний термінал;

- Швидкість обміну 115200.

У вкладці «Платіжний термінал» обираємо пристрій із дописом ПриватБанк, у нашому випадку, це – Verifone VX520 Privat.

В меню «Види оплати» налаштовуємо сплату №3 та №4 (КРЕДИТ і КАРТКА відповідно), а саме, ставимо прапорець «оплата платіжним терміналом».

На цьому процес налаштування завершено.

Для партнерів ТОВ “Гера” передивитися цю статтю зі скрінами процесу настройки можна на порталі GERA Service Desk.

26 квітня - Всесвітній день інтелектуальної власності

26 квітня - Всесвітній день інтелектуальної власності

26/04/2023

Більшості людей відомо про існування інтелектуальної власності:

  • авторського права,
  • патентів,
  • промислових зразків,
  • товарних знаків.

Всесвітній день інтелектуальної власності світова спільнота відзначає 26 квітня.

26.04.1970 набула чинності Конвенція, яка заснувала Всесвітню організацію інтелектуальної власності (World Intellectual Property Organization, WIPO). Це - спеціалізована установа ООН, діяльність якої спрямована на розвиток збалансованої і доступної міжнародної системи інтелектуальної власності. Україна є членом WIPO із 1991 року.

У 2021 році ТОВ “Гера” отримала остаточну реєстрацію торговельної марки GEOS (Gera ergonomic original solution) у Державному реєстрі свідоцтв України, подавши заявку до Державного підприємства “Український інститут інтелектуальної власності”.

Сьогодні лінійка обладнання GEOS представлена:

Спектр продукції GEOS задовольняє потреби партнерів у функціональному та доступному устаткуванні для автоматизації процесів продажу, обслуговування клієнтів.

У концепцію GEOS вкладено:
  • сервісну та технічну підтримку;
  • довгострокову гарантію на обладнання;
  • цінову доступність для українського користувача;
  • багатофункціональність;
  • ергономічність дизайну;
  • зручність в експлуатації;
  • довготривале партнерство на всіх рівнях.

З 26.04.2023, на честь свята, ТОВ “Гера” пропонує вам здійснити вигідну закупівлю обладнання GEOS за акційною ціною.

Подробиці можна дізнатися у менеджерів напрямків:

  • сканери штрихкодів - Олена Марченко, тел.: +38 050 382 55 96,
  • POS-принтери (принтери чеків) - Андрій Ізотов, тел.: +38 050 410 22 97,
  • POS-термінали - Галина Бекджанова, тел.: +38 050 389 91 28.
Термінали збору даних CIPHERLab та аксесуари до них

Термінали збору даних CipherLab та аксесуари до них

17/04/2023

Основне призначення термінала збору даних (далі — ТЗД) – швидкий і зручний збір, обробка та передача відомостей про товар у базу даних організації.
ТЗД найчастіше застосовуються там, де потрібно оперативно обробляти великі обсяги даних про товари. Насамперед це:
  • логістичні термінали,
  • звичайні склади,
  • кур'єрські служби експрес-доставки,
  • підприємства сфери торгівлі та HoReCa,
  • виробництва, де застосовуються дорогі комплектуючі, які потребують суворого обліку.
Основна перевага ТЗД – значне прискорення темпів приймання/відвантаження товару чи інвентаризації. Можна значно зменшити обсяг ручної роботи та ймовірність помилок при первинному прийманні продукції на склад. Збільшення ефективності роботи персоналу заощаджує ваші гроші.
 
ТЗД CipherLab надають можливість простого та точного сканування, тривалої роботи без підзарядки та широких функціональних можливостей у компактному корпусі.
 
Компанія Гера є офіційним дистриб'ютором компанії CIPHERLab в Україні та представляє широку лінійку терміналів збору даних та аксесуарів до них.
 
В наявності є як самі ТЗД, так і додаткові аксесуари до них, які в декілька разів полегшують роботу оператора.
 

Для ТЗД СРТ-8001 це:
  • комунікаційна USB підставка до термінала,
  • зарядний пристрій на 4 змінні батареї,
  • акумулятор до терміналу.

Для ТЗД СТР-9700 це:
  • комунікаційна USB підставка до терміналу,
  • зарядний пристрій на 4 змінні батареї,
  • зарядний пристрій на 4 термінали,
  • snap-on USB кабель для термінала (для підключення до комп'ютера),
  • акумулятор до термінала 3000 мАг,
  • акумулятор до термінала 5400 мАг,
  • пістолетна рукоятка.

Для ТЗД RS 35 це:
  • комунікаційна USB підставка до терміналу,
  • зарядний пристрій на 4 змінні батареї,
  • snap-on USB кабель для термінала,
  • акумулятор до термінала 4000 мАг,
  • пістолетна рукоятка,
  • захисне скло до термінала, 2 од.,
  • захисне скло до термінала, 5 од.,
  • захисний бампер до термінала.

Для ТЗД RS 25 це:
  • комунікаційна USB підставка до терміналу,
  • зарядний пристрій для термінала та додаткової батареї,
  • зарядний пристрій на 5 терміналів,
  • зарядний пристрій на 4 батареї для термінала,
  • зарядний пристрій на 4 термінали та 4 батареї,
  • акумулятор до термінала 4000 мАг,
  • захисне скло до термінала, 2 од.,
  • захисне скло до термінала, 5 од.,
  • snap-on USB кабель для термінала,
  • пістолетна рукоятка,
  • пістолетна рукоятка з UHF RFID зчитувачем (“антикрадійка”) для термінала,
  • захисний бампер до термінала.

Для ТЗД RK 95 це:
  • пістолетна рукоятка,
  • snap-on USB кабель для термінала,
  • зарядний пристрій на 5 терміналів,
  • зарядний пристрій на 4 батареї для термінала,
  • зарядний пристрій на 4 термінали та 4 батареї,
  • акумулятор до термінала 3000 мАг,
  • акумулятор до термінала 6000 мАг,
  • акумулятор до термінала 5500 мАг,
  • зарядний пристрій для термінала та додаткової батареї,
  • захисний бампер до термінала,
  • захисне скло до термінала, 2 од.,
  • захисне скло до термінала, 5 од.

З питань придбання ТЗД та оригінальних аксесуарів CIPHERLab до них звертайтеся до менеджера напрямку Олени Марченко за тел.: 050 382-55-96.

Стратегічне партнерство ТОВ “Гера” з брендом Datalogic

06/04/2023

Datalogic - світовий технологічний лідер на ринках автоматичного збору даних та автоматизації операцій, який спеціалізується на розробці та виробництві:

  • сканерів штрихкодів,
  • мобільних комп'ютерів,
  • датчиків виявлення, вимірювання та безпеки,
  • систем машинного зору та лазерного маркування.


Сканери штрихкодів Datalogic використовуються в Україні в:

  • супермаркетах,
  • аеропортах,
  • транспортних компаніях,
  • поштових службах,
  • медичних установах,
  • на касових вузлах,
  • на найбільших виробничих підприємствах.


Термінали збору даних Datalogic застосовуються на українських підприємствах для автоматизації товарного обліку на складах та у сфері торгівлі.


Компанія "Гера" в 2007 році отримала статус Official Business Partner від компанії Datalogic (Італія - США).

У 2013 році ТОВ “Гера” стала Diamond Partner та сертифікованим Сервісним Партнером, що підтверджує право на сервісну підтримку всього модельного ряду Datalogic в Україні.

У 2023 році компанія "Гера" закріпила партнерські стосунки з компанією Datalogic, яка має більш ніж 50-річну історію. Зустріч партнерів відбулася на EuroShop2023 у Німеччині.

Результатом ділової взаємодії топменеджерів двох компаній стало розширення лінійки продуктів, представлених на українському ринку автоматичного збору даних та автоматизації операцій.

15 березня - Всесвітній день захисту прав споживачів

15 березня - Всесвітній день захисту прав споживачів

15/03/2023

Саме в цей день, у 1961 році, в Конгресі США виступив президент Джон Кеннеді з промовою, в якій вперше надав розуміння поняттю "споживач" і назвав 4 основні права споживача:

  • право на інформацію,
  • право на безпеку,
  • право на вибір,
  • право бути почутим.

Пізніше Всесвітня організація спілок споживачів ("Consumer International") доповнила основні права ще чотирма:

  • правом на відшкодування збитків,
  • правом на споживчу освіту,
  • правом на задоволення базових потреб,
  • правом на здорове довкілля.

Всі ці 8 основних споживчих прав стали основою роботи як Всесвітньої організації спілок споживачів, так і спілок споживачів у всьому світі.

В 1985 року Генеральна Асамблея ООН затвердила Принципи захисту споживачів (UN Guidelines for Consumer Protection), завдяки яким споживчі права отримали міжнародне визнання.

Всесвітня організація спілок споживачів – найбільше на сьогодні об'єднання борців за права споживачів у всьому світі. Вона створена в 1960, до 1995 року вона мала назву "International organization of consumers unions", але потім її перейменували в "Consumers International".

В Україні права споживачів регулюються на державному рівні Технічними регламентами в відповідних галузях, Законом України “Про захист прав споживачів”.

ТОВ “Гера”, відповідно до вимог чинного українського законодавства, має розроблену та впроваждену систему управляння якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001.

Компанія "Гера" надає довгострокові гарантії на:

Компанія "Гера" здійснює гарантійне та постгарантійне обслуговування обладнання, звернутися до нашого сервісного центру можна за телефоном: +380503758687.

Ваги підвісні Mettler Toledo bPlus-H2

Огляд ваг підвісних Mettler Toledo bPlus-H2

06/03/2023

Mettler Toledo bPlus-H2 - оптимальне обладнання для свіжих продуктів харчування, тому що:

  • здійснює швидке зважування, обслуговування та друк етикеток,
  • має перевірене програмне забезпечення з сучасними функціями,
  • прилад сумісний із вагами попередніх поколінь, тому на ньому зможуть працювати співробітники, знайомі з попередньою моделлю,
  • інтелектуальні програмні рішення дозволяють використовувати bPlus і моделі минулих поколінь в одному магазині,
  • є професійне програмне забезпечення на ПК для інтеграції із системою ERP,
  • має інтелектуальне управління даними для забезпечення їх цілісності та збільшення періоду працездатності ваг.

Ваги bPlus призначені для продовольчих магазинів і супермаркетів. Вони відповідають високим вимогам до якості та надійності торговельного обладнання. Продумані деталі та інтелектуальне програмне забезпечення спрощують процедури зважування, продажу та управління товарними позиціями. В результаті магазин день за днем економить цінний ресурс – час. bPlus - це розумні інвестиції в перспективні технології зважування, які дають можливість торговим точкам зосередитися на головному - продажах і прибутку.


Підвісні торгові ваги з чекодруком bPlus-H2 - краще рішення для рибних відділів. Клавіатуру, кабелі, дисплей і принтер складно залити водою, чашу ваг легко мити.


Вони дуже зручні в роботі: знайомий інтерфейс користувача, зрозуміла структура меню, швидка та функціональна клавіатура, перевірений практикою набір функцій з численними новими можливостями - bPlus продовжують історію успіху етикетувальних ваг Mettler Toledo.


Замовити Mettler Toledo bPlus-H2 можна за телефоном менеджера напрямку Галини Бекджанової: +380503899128 або на нашому сайті.

Сканери штрихкодів Datalogic Magellan в наявності!

27/02/2023

Сканер Datalogic Magellan 1500i – презентаційний іміджевий сканер із неперевершеною продуктивністю зчитування 1D і 2D штрихкодів як надрукованих, так і з екранів мобільних пристроїв.

Характеристики сканера штрихкодів Datalogic Magellan 1500i:

  • розпізнавання 1D і 2D-кодів,
  • декодування Digimarc-кодів (опціонально),
  • дальність зчитування - від 0 до 250 мм,
  • швидкість захоплення штрих-коду - 1,5 м/сек.,
  • захоплення зображень (фото),
  • IP 54,
  • сумісність із EAS-системами (Checkpoint, Nedap, Sensormatic).


Серія сканерів Magellan 3400VSi продовжує традиції високопродуктивної лінійки пристроїв Datalogic із іміджевою технологією сканування для розрахунково-касових операцій.

Характеристики сканера штрихкодів Datalogic Magellan 3400VSi:

  • розпізнавання 1D і 2D-кодів,
  • USB-порт для підключення додаткового сканера,
  • декодування Digimarc-кодів (опціонально),
  • дальність зчитування - від 0 до 203 мм,
  • інтелектуальне підсвічування,
  • захоплення зображень (фото),
  • персоналізація звукових сигналів,
  • IP 52,
  • сумісність із EAS-системами (Checkpoint, Nedap, Sensormatic).

Замовити Datalogic Magellan 1500i та Magellan 3400VSi від компанії "Гера" можна на нашому сайті або за телефоном менеджера напрямку Олени Марченко: +38 050 382 55 96.

Головна подія року в ритейлі - очікуємо новини

Головна подія року в ритейлі - очікуємо новини

24/02/2023

EuroShop – виставка торгової індустрії для магазинів, складського обладнання, дизайну магазинів і мерчандайзингу. Проводиться кожні 3 роки на території Messe Düsseldorf.


З моменту свого дебюту в 1966 році EuroShop перетворилася на першу у світі виставку роздрібних інвестицій.

EuroShop є барометром тенденцій, інноваційною платформою для експонентів. Вона пропонує міжнародну програму з привабливими та практичними конференціями, семінарами. Основна цільова група EuroShop включає фахівців із усіх сфер торгівлі та її партнерів, а також архітекторів, графічних дизайнерів, менеджерів виставок та експертів із маркетингу.


Орієнтуючись на динаміку та майбутнє, виставка представляє себе у десяти захопливих торгових аспектах із усіма тенденціями та темами, націленими на майбутнє.


Категорії виставки EuroShop:


  • торговельне обладнання, меблі для магазинів, дизайн магазину та візуальний мерчендайзинг,
  • освітлювальні прилади,
  • холодильні системи,
  • обладнання для сфери громадського харчування та гостинності,
  • будівельна техніка та управління енергоспоживанням,
  • POP маркетинг,
  • роздрібна торгівля,
  • будівництво стендів та організація заходів,
  • загальні умови,
  • довідкові проєкти.


EuroShop 2017 стала презентаційним майданчиком для 2369 експонентів із 60 країн світу, виставку відвідали 113906 осіб.


Представники компанії "Гера" відвідають виставку, партнерів і замовників. Будемо тримати вас у курсі подій.

Новинка! 2D-сканер штрихкодів Argox AS-9400BT в наявності!

Новинка! 2D-сканер штрихкодів Argox AS-9400BT в наявності!

22/02/2023

Argox AS-9400BT 2D - бездротовий сканер штрихкодів, який прискорює процес сканування товарів на складах, в тому числі медичних, у великих гіпермаркетах.


Основні особливості приладу:

  • підтримка різних кодів (1D, 2D), включаючи матрицю даних GS1 (UDI) в охороні здоров'я;
  • вбудована пам'ять (режим накопичення штрих-кодів);
  • відстань сканування - до 100 м;
  • роздільна здатність: 3 mil (код 1D 39); 7,5 mil (QR-код);
  • Bluetooth (Bluetooth BT5.0+EDR);
  • повна зарядка за 4 години (заряджання від адаптера живлення);
  • просте підключення сканера до будь-якого пристрою (мобільні пристрої та ПК).

2D-сканер штрихкодів Argox AS-9400BT має сучасний дизайн та традиційну надійність.


Замовити товар-новинку можна на сайті та за телефоном менеджера напрямку Олени Марченко: +38 050 382 55 96.