Зв'язок
email
Мова

Етикет-пістолети Open TEXTIL для швейної галузі

09/01/2023

Компанія "Гера" має у своєму асортименті цікаве італійське маркувальне обладнання для швейної галузі.

Це - етикет-пістолети Open TEXTIL .


Нумератори Open TEXTIL призначені для використання на швейних підприємствах для послідовної нумерації деталей крою у складальних процесах. Вони виготовляються з урахуванням високих вимог до зносостійкості механізму та деталей друку.

Режими роботи нумераторів Open Text:

  • послідовна зміна останнього числа (наприклад: 0101, 0102, 0103 тощо),
  • режим попарної нумерації: числа змінюються через один раз (наприклад: 0101, 0101, 0102, 0102, 0103, 0103 і т. і.),
  • зміна числа лише другої етикетки (наприклад: 0000-0101, 0000-0102, 0000-0103 тощо),
  • режим звичайного етикет-пістолета (нанесення однакового друку на всі етикетки).

Технічні характеристики Open Text 2644:

  • кількість символів у рядку 8: 4 незмінні (цифри та літери X, M, L, S) та 4 змінні (тільки цифри),
  • розмір шрифту: незмінні символи – 1,52x2,92 мм, змінні символи – 2,2x3,7 мм,
  • розмір етикетки Open Text 2644: 26х12 мм (тип - "хвиля").

Технічні характеристики Open Text 2243:

  • кількість символів у рядку 7: 3 незмінні (цифри та літери X, M, L, S) та 4 змінні (тільки цифри),
  • розмір шрифту: незмінні символи – 1,52x2,92 мм, змінні – 2,2 ммx3,7 мм,
  • розмір етикетки Open Text 2234 - 22х12 мм (тип - "хвиля").

Замовити нумератори Open Text можна за телефоном менеджера напрямку Людмили Кисіль +380503899108 або на сайті: Маркувальне обладнання для швейної галузі

З Новим 2023 Роком!

30/12/2022

Вітаємо вас із новорічними святами, шановні партнери!


Бажаємо миру, добробуту, святкового настрою та оптимізму!


З повагою, ваша компанія "Гера".

РРО НЕ буде заблоковано — ЕКС обнулено!

12/12/2022

Аварійні та стабілізаційні відключення електроенергії навчили українців швидко адаптуватись та встигати за 4-5 годин робити все, на що раніше витрачали цілий день.

Але з фіскальною технікою MG також треба навчитись працювати в умовах часто відсутнього електропостачання на касі магазину, еквайра чи відсутності доступу до мережі інтернет через мобільних операторів або місцевих провайдерів.

В умовах, коли на протязі десятків годин або декількох днів РРО не може під’єднатись до серверу еквайра та передати дані, Z-звіти, стали більш частими звернення у технічну підтримку компанії “Гера” з запитами щодо помилки «ЕКС НЕ ОБНУЛЕНО».

Через неможливість регулярного обміну даними між РРО та еквайром, неспівпадінні графіків їх роботи можуть виникати затримки передачі Z-звітів, через що ЕКС не може обнулитися і, як наслідок цього, через 72 години виникає помилка "xFF" - "Електронна стрічка заповнена". На РРО блокується можливість проводити будь-які операції.

У випадку виникнення даної проблему необхідно:

  • перевірити наявність інтрнет-зв’язку з еквайром,
  • ЗАКРИТИ ЗМІНУ та
  • примусово, “у ручному режимі”, зняти Z-звіт,
  • обов’язково перевірити появіу повідомленням - ЕКС обнулено.

Команда на примусове обнулення ЕКС (тільки в закритій зміні):

ХХХ.ХХХ.ХХХ.ХХХ/cgi/proc/printreport?1

Де ХХХ.ХХХ.ХХХ.ХХХ – IP адреса РРО

Якщо команда пройшла успішно, у відповідь надійде повідомлення з фігурними дужками «{}», та роздрукується чек із повідомленням «ЕКС ОБНУЛЕНО. УСІ ДАНІ ПЕРЕДАНО».

Якщо у відповідь прийде помилка xD6 – то зміна не закрита.

Ми щиро сподіваємось, що ці організаційні заходи допоможуть користувачам РРО MG стабільно працювати навіть в умовах погодинного доступу до мережі Інтернет та електромережі.

Маємо надію, що невдовзі ми всі повернемося до звичного режиму роботи.

З повагою, Технічна Підтримка ТОВ “Гера”: +380503758687,

Ярмійчук Руслан — керівник відділу (+38 (044) 239-10-60 (внут. 200)

Федчук Сергій — провідний спеціаліст (+38 (044) 239-10-60 (внут. 201)

Ваги Mettler Toledo FreshBase з двома екранами

09/12/2022

Широкі функціональні можливості, простота, надійність, функціональність: FreshBase - лінійка ваг із сенсорним екраном для роздрібних продавців продуктів харчування.

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача на основі сенсорного екрану та підтримка різних режимів зважування дозволяє використовувати ваги FreshBase:

  • на торговому прилавку,
  • у відділі самообслуговування,
  • на ділянці фасування продуктів.


Литий корпус із алюмінію забезпечує високу міцність. Ваги FreshBase виключно стійкі до впливу кислот, жирів і механічних навантажень. На терміналі та корпусі практично не видно подряпини та задири від гострих предметів. Етикетки легко видаляються з поверхні, що особливо важливо при використанні ваг у відділах самообслуговування.


Працівник може налаштувати регульований дисплей з покриттям антивідблиску за своїми індивідуальними вимогами. Ємнісний сенсорний екран із малим часом відгуку дозволяє вводити всі дані швидко та без затримок.


Сенсорний екран і дисплей покупця не мають відкритих елементів, виступів або западин. Вантажоприймальну платформу з нержавіючої сталі можна протерти одним рухом. Зручний доступ до друкувальної голівки полегшує її очищення.


7-дюймовий кольоровий дисплей покупця зі світлодіодним підсвічуванням не бликує та має широкі кути огляду, чудову яскравість і контрастність, що забезпечує ідеальні умови для зчитування інформації.


Всі електричні роз'єми встановлені в нижній частині корпусу ваги та добре захищені. Там же знаходиться вимикач живлення, що унеможливлює випадкове вимкнення. Вбудована антена безпроводового адаптера дозволяє підключатися до локальної мережі без додаткових інтерфейсних кабелів.


Процедуру заміни паперового рулону спрощено до краю. Принтер етикеток з високою швидкістю друкує інформацію про всі покупки на паперовій стрічці завширшки 2 дюйми. Використання рулонів етикеток або паперових рулонів діаметром до 120 мм дозволяє рідше проводити заміну.


Ознайомитися з детальними технічними характеристиками ваг можна тут: Ваги Mettler Toledo FreshBase

Електронні цінники - як це працює

30/11/2022

У моделі ESL важливу роль грає можливість підключення онлайн/автономних каналів і синхронізація інформації у реальному часі. Реалізуючи рішення ESL, ритейлери підтримуватимуть зв'язок зі споживачами через смартфони або інші канали інтернет-зв'язку одночасно.


Розглянемо ланцюг «цінник - засоби передачі даних - програмне забезпечення» від виробника Hanshow.


Цінник - інтерактивний, та має RGB LED лампочку (до 7 кольорів). Дисплей вироблений з електронного паперу, може бути монохромним або кольоровим. Використовується технологія NFC, двосторонній зв'язок.


Серії цінників Hanshow з LED-лампочкою:


  • Stellar Small, Medium & Large,
  • Stellar XL@,
  • Stellar XXXL@.


Приклади використовування LED-лампочки:


  • привернення уваги до промо акцій, та, як наслідок, підвищення товарообігу,
  • індикація власних торгових марок,
  • сигнал до співробітників для здійснення різних дій,
  • індикація інших подій.


Засоби передачі даних - використовується оптимізований протокол. При використанні шаблонів цінників екран розбивається на поля. Система передає на цінники лише дані змінених полів (ціна, наприклад, - це цифрове поле, а не картинка).

Має місце висока швидкість оновлення інформації і низьке енергоспоживання.


У якості одного з засобів передачі даних Hanshow використовують пульт керування. Це - маленький пристрій на базі власного протоколу зв'язку та магнітної індукції. Пульт сумісний з останнім поколінням цінників і відповідає за зміну сторінок, контроль LED лампочки. В пульт керування інтегровані вібромотор, динамік, літієва батарея. Підтримується заряджання від USB.


Електронний цінник сигналізує працівникові про необхідність вчинити дію. Співробітник виконує дію та вимикає лампочку/змінює сторінку шаблону пультом. Усі дії із пультом реєструються у системі в режимі реального часу.


Система кріплення цінників Hanshow зроблена з якісних матеріалів і дозволяє проводити промо акції у будь-якому магазині без зайвих зусиль. Поличка з товаром завжди виглядає ідеально.


Програмне забезпечення Hanshow дозволяє:


  • керувати цінами,
  • оновлювати ціни у реальному часі автоматично, з системи back-office,
  • синхронізувати ціни в онлайн і офлайн магазинах,
  • точно дотримуватися планограми та візуально зображати її у системі,
  • спрощувати оцінку операційних процесів.


Для збору онлайн-замовлення система надає найкращий маршрут: LED-лампочка вкаже, які продукти треба взяти.


Програмне забезпечення вдало реалізує стратегію точкового маркетингу:

  • збір даних йде через додаток / POS / ESL / QR-код / CRM,
  • для отримання інформації, купонів і знижок покупцю достатньо відсканувати QR-код.


Аналіз поведінки покупців дозволяє ритейлерам проводити найефективніші маркетингові кампанії, націлені на різну аудиторію.

счетчики банкнот

Історія виникнення лічильників банкнот

27/10/2022

Історія лічильників банкнот розпочиналася у нульових роках ХХ століття. Розвиток світової економіки та виробництва, зростання чисельності населення призвели до збільшення загальної грошової маси.

Ручний перерахунок паперових і металевих грошей у банках і великих компаніях став займати багато часу. Крім того, кінець XIX - початок ХХ століть пов'язаний із розвитком машинобудування. Автоматичні пристрої стали входити у всі сфери людської діяльності, у тому числі й у фінансову.

Перший автоматичний лічильник банкнот, або, як його ще називають, лічильник купюр, був розроблений для підвищення ефективності праці Федеральної рахункової компанії США (Federal Bill Counter Company). Вона знаходилася у місті Вашингтон, округ Колумбія. Сталося це у двадцятих роках ХХ століття (за деякими даними у 1908 році у штаті Огайо (США). Запатентував винахід Чарльз Кеттерінг.

Принцип роботи лічильної машини полягав у тому, що в апарат завантажували партію грошей і задавали кількість фасування. Щойно лічильник банкнот відміряв потрібну суму, він зупинявся, а оператор огороджував її дерев'яним лотком.

Винахід став настільки популярним, що його масова експлуатація банками призвела до скорочення службовців.

Нова технологія перерахунку купюр була запропонована Японською компанією Tokyo Calculating Machine Works у 1962 році. Швидкість і точність нових лічильників банкнот дозволили їм швидко увійти та зайняти своє місце на ринку.

Перший лічильник-сортувальник банкнот із можливістю автоматичної вибірки валют за номіналом з'явився завдяки розвитку комп'ютерних технологій у 1981 році. Він також перевіряв справжність купюр і навіть самостійно їх відбраковував. Високошвидкісна лічильна машина називалася REI та могла обробляти до 72000 аркушів за хвилину.

Історія лічильників банкнот коротка. Можливо, коли всю готівку замінять електронні гроші, ці апарати зникнуть. А поки що сучасні лічильні машинки володіють набором зручних функцій, необхідних для обробки грошей. Наприклад, детекцією за однією чи кількома ознаками справжності. А також можливостями фасування, визначення здвоєності, відсіву зіпсованих або старих купюр.

Ознайомитися з технічними характеристиками лічильника банкнот https://bit.ly/3N9J6MI й детектора валют https://bit.ly/3DdRCXA можна на сайті https://gera.com.ua/ua/ та за телефоном менеджера напрямку Людмили Кісіль: +380503899108.

Ваги Mettler Toledo FreshBase

FreshBase - ефективне зважування на вагах із сенсорним екраном

05/10/2022

Mettler Toledo – міжнародна компанія, виробник ваг та аналітичного обладнання. Заснована у 1945 році. На сьогодні є найбільшим постачальником вагового обладнання для:

  • лабораторій,
  • промислових підприємств,
  • роздрібних магазинів харчових продуктів.

Інтерес представляють торгові ваги, які використовуються в:

  • бакалійних мереж,
  • мережах спеціалізованих магазинів,
  • невеликих магазинах,
  • відкритих ринках,
  • аптеках.

Рішення для зважування в роздрібній торгівлі Mettler Toledo легко інтегруються в інформаційні системи. У торгових вагах Mettler Toledo використовується комп'ютерна технологія та стандартні інтерфейси – це забезпечує довговічність рішень та високу ефективність роботи.

Широкі функціональні можливості, вражаюче співвідношення ціни та якості представлені у лінійці FreshBase для роздрібних продавців продуктами харчування.

Ваги Mettler Toledo FreshBase - це:


  • зручність сенсорного екрану з високоефективними режимами зважування,
  • прискорення процесів, завдяки інтерактивним покроковим інструкціям на дисплеї,
  • висока функціональність і надійність програмного забезпечення,
  • просте поєднання з існуючими процесами, системами та обладнанням,
  • енергозберігаюча та ресурсно-ефективна технологія Green MT,
  • високоякісні компоненти, які забезпечують тривалий строк служби.

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача на основі сенсорного екрану та підтримка різних режимів зважування дозволяють використовувати ваги FreshBase:

  • на торговому прилавку,
  • у відділі самообслуговування,
  • на ділянці фасування фруктів.

Ваги Mettler Toledo FreshBase у міцному корпусі забезпечують зручне та ефективне виконання операцій зважування з мінімальною витратою енергії.

Придбання ваг FreshBase – добре продумане інвестиційне рішення. Міцна конструкція та високоякісні компоненти гарантують:

  • постійну готовність ваг до роботи,
  • тривалий строк служби ваг, навіть за умов інтенсивної експлуатації.

Особливості ваг Mettler Toledo FreshBase:

  • швидка заміна паперового рулону - важливо у години пік. Процедура заміни паперового рулону спрощена - це означає, що покупцям не доведеться чекати жодної хвилини. Використання рулонів етикеток або паперових рулонів діаметром до 120 мм дозволяє рідше проводити заміну;
  • надійний захист від бруду, води та механічних пошкоджень. Усі електричні роз'єми встановлені в нижній частині корпусу ваг і добре захищені. Там же знаходиться вимикач живлення, що унеможливлює випадкове вимкнення. Вбудована антена адаптера бездротової мережі дозволяє підключатись до локальної мережі без додаткових інтерфейсних кабелів;
  • робота без втоми: для виконання швидких і точних операцій працівник може налаштувати регульований дисплей із покриттям антивідблиску. Ємнісний сенсорний екран із малим часом відгуку дозволяє вводити всі дані швидко, без затримок;
  • створення довіри з боку покупця та приємного враження від покупки: 7”-ий кольоровий дисплей покупця зі світлодіодним підсвічуванням не бликує та має широкі кути огляду, чудову яскравість і контрастність, забезпечуючи ідеальні умови для зчитування інформації;
  • зручність очищення: сенсорний екран і дисплей покупця не мають відкритих елементів, виступів або западин. Вантажопіднімальну платформу з нержавіючої сталі можна протерти одним рухом. Зручний доступ до друкувальної голівки полегшує її очищення.

Ваги Mettler Toledo FreshBase мають:

  • міцну конструкцію,
  • зручність у роботі,
  • великий набір функцій.

Ознайомитись із повним набором технічних характеристик ваг Mettler Toledo https://gera.com.ua/ua/oborudovanie/vesy/vesy-mett...

Вітання з Днем Незалежності

Вітання із Днем Незалежності України!

24/08/2022

Шановні Партнери!


Вітаємо із Днем Незалежності України!

Бажаємо нам усім Перемоги, миру, швидкого відновлення країни та розвитку!

Хай буде безмежним джерело віри, надії й любові до рідної землі, енергії й впевненості у власних силах.

Зичимо міцного здоров'я, добробуту, вдалої реалізації далекосяжних планів.


Зі Святом!

Слава Україні!

обладнання GEOS

Концепція власної марки GEOS

23/08/2022

За роки успішної діяльності у сфері автоматизації торгівлі ТОВ «Гера» 5 разів поспіль отримала почесне звання «Лідер галузі» у Національному бізнес-рейтингу.

Компанія завжди:

  • пильно стежила за світовими трендами розвитку роздрібної торгівлі,
  • досконало знала потреби ринку України,
  • вивчала досвід провідних партнерів-постачальників обладнання (Toshiba, Open Data, TSC, NCR та інші),
  • розвивала послугу сервісного обслуговування.

Тому у 2018 році ТОВ «Гера» розробила та вивела на ринок України власну торговельну марку обладнання GEOS (Gera ergonomic original solution).

Сьогодні лінійка обладнання GEOS представлена:

Спектр продукції GEOS задовольняє потреби партнерів у функціональному та доступному устаткуванні для автоматизації процесів продажу, обслуговування клієнтів.

У концепцію GEOS вкладено:
  • надійність - надаємо довгострокову гарантію на обладнання;
  • передбачуваність - у вигляді стабільно працюючої сервісної й технічної підтримки;
  • цінову доступність для українського користувача;
  • багатофункціональність;
  • ергономічність дизайну;
  • зручність в експлуатації;
  • довготривале партнерство на всіх рівнях.

Про останнє - докладніше.

Співробітництво для нас - не просто відносини «купи-продай». Ми формуємо з партнерами довгострокові взаємовигідні відносини:

  • надаємо консультації, якісний сервісний супровід,
  • рекомендуємо кращу модель обладнання за потребами,
  • робимо доставку обладнання.


ТОВ «Гера» реалізує наступну місію: «Використовувати передові технології й створювати надійну техніку для нової якості життя наших партнерів, клієнтів».


Вибирайте GEOS. Підтримуйте українське.


P. S.: з технічними характеристиками продукції можна ознайомитися у каталозі нашого сайту за фільтром GEOS.

Особливості програмних РРО

22/08/2022

Вже 2 роки, згідно Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, одночасно з РРО використовуються ПРРО.

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) - програмний, програмно-апаратний або програмно-технічний комплекс у вигляді технологічного та/або програмного рішення, що використовується на будь-якому пристрої і в якому фіскальні функції реалізовані через фіскальний сервер контролюючого органу.

ПРРО призначений для:

  • проведення готівкових та безготівкових операцій,
  • реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг),
  • операцій із торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг),
  • операцій із приймання готівки для виконання платіжних операцій.

ПРРО виконують фіскальну функцію шляхом занесення інформації про розрахункову операцію (чеків РРО і Z-звітів) відразу на фіскальний сервер ДПСУ.

Фіскальний сервер:

  • реєструє електронні розрахункові документи та електронні фіскальні звітні чеки,
  • зберігає дані про проведені розрахункові операції,
  • здійснює реєстрацію ПРРО,
  • обробку та надання доступу до інформації про розрахункові операції, проведені з використанням ПРРО.

Зважаючи на це, ПРРО сильно залежні від наявності зв'язку з сервером через мережу Інтернет, тобто повністю функціонують тільки в режимі онлайн.

При роботі в режимі офлайн ПРРО створюватиме електронні чеки та Z-звіти, як і під час роботи в режимі онлайн. Зберігати їх він буде на пристрої, де встановлений ПРРО, і тільки потім, після відновлення зв'язку з сервером, дані про операції будуть передаватися на сервер. Тобто тільки тоді ПРРО може виконати фіскальну функцію, що покладена на нього.

Змінювати свої стаціонарні РРО на нові ПРРО — це не обов'язок, а бажання самого суб'єкта господарювання.

Для проведення розрахунків не обов'язково застосовувати безплатний ПРРО, розроблений податківцями. Можна вибрати ПРРО, розроблений іншими суб'єктами господарювання, зокрема, якщо він є платним.

Головне, щоб він:

  • здійснював фіскальні функції,
  • був зареєстрований на фіскальному сервері,
  • відповідав усім потребам суб'єкта господарювання.

Якщо суб'єкт господарювання до цього не використовував РРО, а тепер вирішив це зробити, то, щоб почати користуватися ПРРО, йому достатньо просто скачати робочий ПРРО і встановити на свій пристрій (наприклад, смартфон) та, після реєстрації ПРРО на сервері податкової, можна приступати до роботи.

Якщо ж суб'єкт господарювання вирішив замість звичайного РРО використовувати ПРРО, то, щоб це зробити, слід спочатку зняти з реєстрації звичайний РРО у податковій, а замість нього зареєструвати на фіскальному сервері ПРРО.

Якщо госпсуб'єкт відкриває нову точку продажу товару та там збирається використовувати ПРРО, а на точках продажу, що вже працюють, - звичайні РРО, то в даному випадку порушення законодавства про РРО не буде.

Якщо суб'єкт господарювання вирішив використати ПРРО, то після того, як він обрав ПРРО і встановив його на свій пристрій (гаджет), такий ПРРО слід внести до Реєстру ПРРО, який веде податкова.

Щоб ПРРО потрапив до Реєстру ПРРО, госпсуб'єкт повинен здійснити такі дії:

  1. перевірити, чи надав він своїй господарській одиниці (наприклад, магазину) ідентифікатор об'єкта оподаткування (індивідуальне числове значення);
  2. заповнити в електронному вигляді реєстраційну заяву за формою №1-ПРРО;
  3. подати заяву фіскалам через Електронний кабінет чи засобами телекомунікації. Про ухвалення такої заяви вас проінформує перша квитанція.
    До Реєстру ПРРО слід внести дані про електронні підписи всіх операторів (касирів) ПРРО.
  4. чекати, поки сервер ДПСУ опрацює подану заяву та ухвалить рішення, реєструвати чи ні ваш ПРРО. Ухвалене рішення вам надійде у вигляді другої квитанції.

Якщо суб'єкт господарювання для кожного з працівників торгового залу матиме пристрій із встановленим ПРРО, то потрібно буде зареєструвати кожен ПРРО, який буде встановлений на окремий пристрій.

Після реєстрації у Реєстрі відповідного ПРРО можна переходити до його використання.

Після програмування ПРРО можна розпочати проведення розрахункових операцій.

Ті суб'єкти господарювання, які використовують ПРРО, на відміну від тих, хто має РРО, не повинні видавати покупцеві паперовий чек РРО.

Як ПРРО, так і РРО мають свої особливості роботи та використання. Що обрати - вирішувати вам.

Якщо ви - за “класику”, то на нашому сайті можна обрати РРО власного виробництва за вашими потребами: