27-29 лютого 2024 року проходила найкрупніша європейська континентальна виставка обладнання та технологій для рітейлу EuroCIS 2024. ТОВ “Гера” була присутня на цій події і, в особі ТОП-менеджера Руслани Кисельової, ділиться враженнями та новинами з вами, шановні партнери.
- Пані Руслано, що з організаційних моментів сподобалося вам на виставці?
- Відеоподкаст «Trade Talk Today». У цьому «Ранковому шоу» відвідувачі EuroCIS 2024 оперативно дізнавалися про все, що їм потрібно було знати про кожен день виставки.
- Якби вам довелося вибрати одну тему, яка зараз тримає в напрузі галузь роздрібної торгівлі, що б це було?
- Штучний інтелект (ШІ)! Він виводить багато процесів на зовсім новий рівень. Генеративний ШІ може створювати новий контент і тим самим покращувати взаємодію з клієнтами. Він може навчатись, використовуючи власні дані. Це відкриває рітейлерам нові способи індивідуального спілкування зі своїми клієнтами, надає можливість прийняття обґрунтованих рішень набагато простіше та швидше. Автоматизуючи процеси, співробітники магазину економлять багато робочого часу, який можна перенаправити на виконання більш важливих завдань. Прогнози продажів стануть точнішими, склад асортименту покращиться, оптимальне ціноутворення стане простіше – словом, ШІ зробить справжню революцію в галузі! Я спостерігала це на багатьох стендах EuroCIS 2024!
- Чи хотіли б ви частіше робити покупки в звичайних магазинах? Ви віддаєте перевагу класичній касі з персоналом?
- Я думаю, що обидва варіанти прийнятні в залежності від контексту та продукту. Якщо я хочу не поспішати з покупками і, можливо, навіть купувати щотижневі продукти, то мене надихає більш просторе приміщення магазину з красивим дизайном, дегустаційними майданчиками та порадами щодо продуктів, рецептів від персоналу.
Я зазвичай знаходжу каси самообслуговування в супермаркетах дуже зручними, тому що можна просто «просканувати себе» повз чергу на касу, а черги там зазвичай коротші. До речі, ТОВ "Гера" пропонує на ринку України такі рішення - каси самообслуговування власної торговельної марки GEOS. У будь-якому випадку, мені дуже цікаво, що багато продуктових рітейлерів працюють над різними форматами «розумних магазинів».
- Чому ви відвідали практично всі модулі виставки?
- Тому що я дізнавалася щось справді цікаве з кожної презентації, яку слухала, – часто прямо з «кабіни», так би мовити, із самого серця індустрії. В модулях вендери надають дуже практичну інформацію про процеси та результати, які в іншому випадку більшу частину часу залишаються прихованими. Я дуже рада, що на виставці було представлено багато наших відомих компаній-партнерів, наприклад, виробників принтерів і етикеток Xprinter та виробників електронних цінників Hanshow .
- До скількох експонентів вам вдалося завітати особисто за три дні виставки?
- Ви не повірите, як мені хотілося б потиснути руки всім партнерам! На жаль, трьох днів EuroCIS 2024 для цього замало. Я не можу назвати відсоток тих, з ким я зустрілася особисто. У будь-якому випадку, мені завжди приємно пройтися залами під час виставки та знову побачити знайомі обличчя. Учасники EuroCIS 2024 – справжня спільнота!
Ось так пройшла найвидатніша подія лютого 2024 в галузі retail. Було цікаво та корисно.