У моделі ESL важливу роль грає можливість підключення онлайн/автономних каналів і синхронізація інформації у реальному часі. Реалізуючи рішення ESL, ритейлери підтримуватимуть зв'язок зі споживачами через смартфони або інші канали інтернет-зв'язку одночасно.
Розглянемо ланцюг «цінник - засоби передачі даних - програмне забезпечення» від виробника Hanshow.
Цінник - інтерактивний, та має RGB LED лампочку (до 7 кольорів). Дисплей вироблений з електронного паперу, може бути монохромним або кольоровим. Використовується технологія NFC, двосторонній зв'язок.
Серії цінників Hanshow з LED-лампочкою:
- Stellar Small, Medium & Large,
- Stellar XL@,
- Stellar XXXL@.
Приклади використовування LED-лампочки:
- привернення уваги до промо акцій, та, як наслідок, підвищення товарообігу,
- індикація власних торгових марок,
- сигнал до співробітників для здійснення різних дій,
- індикація інших подій.
Засоби передачі даних - використовується оптимізований протокол. При використанні шаблонів цінників екран розбивається на поля. Система передає на цінники лише дані змінених полів (ціна, наприклад, - це цифрове поле, а не картинка).
Має місце висока швидкість оновлення інформації і низьке енергоспоживання.
У якості одного з засобів передачі даних Hanshow використовують пульт керування. Це - маленький пристрій на базі власного протоколу зв'язку та магнітної індукції. Пульт сумісний з останнім поколінням цінників і відповідає за зміну сторінок, контроль LED лампочки. В пульт керування інтегровані вібромотор, динамік, літієва батарея. Підтримується заряджання від USB.
Електронний цінник сигналізує працівникові про необхідність вчинити дію. Співробітник виконує дію та вимикає лампочку/змінює сторінку шаблону пультом. Усі дії із пультом реєструються у системі в режимі реального часу.
Система кріплення цінників Hanshow зроблена з якісних матеріалів і дозволяє проводити промо акції у будь-якому магазині без зайвих зусиль. Поличка з товаром завжди виглядає ідеально.
Програмне забезпечення Hanshow дозволяє:
- керувати цінами,
- оновлювати ціни у реальному часі автоматично, з системи back-office,
- синхронізувати ціни в онлайн і офлайн магазинах,
- точно дотримуватися планограми та візуально зображати її у системі,
- спрощувати оцінку операційних процесів.
Для збору онлайн-замовлення система надає найкращий маршрут: LED-лампочка вкаже, які продукти треба взяти.
Програмне забезпечення вдало реалізує стратегію точкового маркетингу:
- збір даних йде через додаток / POS / ESL / QR-код / CRM,
- для отримання інформації, купонів і знижок покупцю достатньо відсканувати QR-код.
Аналіз поведінки покупців дозволяє ритейлерам проводити найефективніші маркетингові кампанії, націлені на різну аудиторію.