ЕЛЕКТРОННІ ЦІННИКИ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ В МЕРЕЖАХ СУПЕРМАРКЕТІВ. ELECTRONIC SHELF LABELS (ESL).
Сучасна система управління цінниками в торговому залі магазина та по всій мережі супермаркетів одночасно.
Заснована на технології електронного паперу та бездротової інфраструктури для передачі даних (ціни, акції, опис, зображення, штрихкод або QR-код) з облікової системи на цінники.
ЯК ПРАЦЮЄ ЕЛЕКТРОННИЙ ЦІННИК?
У більшості електронних цінників екран виконаний на основі електронного паперу (технологія E-ink, електронне чорнило). Для простоти розуміння це та ж технологія, яка використовується в електронних книгах.
Оскільки цінник є пристроєм, який живиться автономно від вбудованої батареї, то технологія електронного паперу ідеально підходить для цих цілей завдяки низькому рівню енергоспоживання.
У середньому від однієї батареї цінник працює 5-6 років, залежить від частоти оновлення цін, т.я. саме під час передачі даних та зміни зображення на екрані витрачається основна частина енергії.
ОСОБЛИВОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЦІННИКІВ
- Матричний екран, шаблони, що повністю настроюються, з текстом, картинками, штрихкодами, QR-кодами та іншими елементами.
- Підтримка будь-якої мови. Взаємодія онлайн та офлайн інструментів зі штрих-кодами та QR-кодами для покращення взаємодії з покупцем.
- Триколірна світлодіодна лампочка повідомляє інформацію про запаси, рекламні акції, терміни зберігання тощо.
- Багатосторінкові цінники показують більше інформації.
- Штрих-код розміщується на лицьовій стороні для прискорення роботи з цінником.
РОЗМІРИ ТА РІЗНОВИДИ ЕЛЕКТРОННИХ ЦІННИКІВ
Технологія дисплея: е-графічний E-ink, кольорові схеми BWRY або BW
Термін служби батареї: 5+, 10+ років залежно від моделі.
Робоча температура та клас захисту: 0-40°C, до -25°C, IP 54 або IP 68 залежно від моделі.
ОСОБЛИВІСТЬ ВІДОБРАЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ
Можливість розташовувати, як горизонтально, так і вертикально. Що дає можливість ставити товар більш щільно на полицях магазинів.
ПРИЄДНАННЯ ДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ЧЕРЕЗ ТОЧКИ ДОСТУПУ
Використовується радіоканал 2,4 ГГц (Не WiFi)
Кількість точок доступу розраховується з урахуванням планограми магазину, і з урахуванням завдань за швидкістю передачі даних. Наші фахівці, отримавши необхідні вступні дані, зроблять розрахунок необхідного набору обладнання.
Швидкість поновлення даних
60 тис. Цінників оновлюється за 1 годину. Середній радіус дії однієї точки – 15 метрів (для забезпечення швидкості 20 тис. цінників за годину). Радіус дії 1 точки насправді може бути й більше, але тоді частково падає швидкість оновлення цінників.
У середньому на одну точку доступу Hanshow рекомендується «вішати» до 5 000 цінників. Ця рекомендація пов'язана із забезпеченням високої швидкості оновлення.
ЗАГАЛЬНА ІНФРАСТРУКТУРНА СХЕМА ПРИЄДНАННЯ ДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ МЕРЕЖІ
ВИГОДИ ВІД ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЦІННИКІВ
ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЦІННИКІВ
ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ ЕЛЕКТРОННИХ ЦІННИКІВ
Етап 1 — Ініціація пілотного проєкту
Завдання етап 1:
Визначення масштабу проєкту і розставляння пріоритетів.
Формування команди проєкту і зон відповідальності.
Розробка та затвердження ключових показників, очікуваних від впровадження проєкту.
Результати етап 1:
Визначено периметр проєкту.
Сформовано робочу групу, спільний план робіт.
Визначено перелік показників / кейсів для оцінки пілота.
Етап 2 — Діагностика та проєктування
Завдання етап 2:
Збір та аналіз вихідних даних, обстеження об'єктів.
Розробка та затвердження типових рішень.
Розробка та затвердження специфікації обладнання.
Укладення контракту.
Результати етап 2:
Визначено дані для проєктування.
Сформовано склад і специфікація обладнання.
Укладено контакт на пілотний проєкт.
Етап 3 — Адаптація до вимоги клієнта і впровадження
Завдання етап 3:
Інтеграція.
Тестування і приймання інтеграції командою проєкту.
Розробка та затвердження шаблонів і контенту.
Монтаж обладнання/ПІР.
Результати етап 3:
Визначено шаблони на кожну діагональ, акцію, тип викладки, вид товару.
Сформовано регламент взаємодії технічних фахівців.
Устаткування змонтовано та запущено в пілотному режимі.
Етап 4 — Пілотування
Завдання етап 4:
Розпочати роботу технічної підтримки та супроводу.
Розробка регламентів для навчання персоналу.
Виявлення потреб в доопрацюванні типових рішень.
Результати етап 4:
Протокол про завершення пілотного проєкту. Технічні фахівці співпрацюють між собою.
Персонал пройшов навчання.
Зроблені доопрацювання типових рішень.
Етап 5 — Аналіз результатів пілотного проєкту
Завдання етап 5:
Підготовка звіту за підсумками пілотного проєкту.
Ухвалення рішення про тиражування проєкту на інші магазини мережі.
Результати етап 5:
Проведено аналіз результатів пілотного проєкту.
Прийнято рішення про тиражування на інші магазини мережі.
ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЕЛЕКТРОННІ ЦІННИКИ