Технічна підтримка
Служба технічної підтримки компанії «Гера» здійснює інформаційну підтримку і консультування з питань, пов'язаних c експлуатацією, налаштуванням, інтеграцією і ремонтом всього спектра електронного торгового обладнання, що пропонується нашою компанією.
Звернувшись до служби технічної підтримай Ви маєте можливість:
- Отримати консультацію профільного спеціаліста.
- Завантажити документацію і спеціалізоване програмне забезпечення.
- Пройти навчання в рамках проведених семінарів і тренінгів.
- Замовити індивідуальне навчання за пропонованим нашою компанією спектру обладнання.
- Стати володарем диплома авторизованого технічного партнера компанії "ГЕРА".
Для отримання необхідної інформації Ви можете звернутися до нас за телефонами:
+38 (044) 239-10-60 Міський
+38 (050) 239-10-60 Vodafone
+38 (073) 239-10-60 Lifecell
+38 (068) 014-58-99 Київстар
Також Ви можете відправити запит на e-mail help@gera.com.ua, або звернутися через особистий кабінет, перейшовши за посиланням.
В незалежності від способу звернення, Ваш запит буде оброблений системою Service Desk і спрямований до профільного спеціаліста. Навіть якщо в момент звернення всі фахівці зайняті або Ви звернулися в неробочий час, Ваше звернення не залишиться поза увагою. Система зафіксує його і наш фахівець обов'язково зв'яжеться з Вами при першій можливості.