Аварійні та стабілізаційні відключення електроенергії навчили українців швидко адаптуватись та встигати за 4-5 годин робити все, на що раніше витрачали цілий день.
Але з фіскальною технікою MG також треба навчитись працювати в умовах часто відсутнього електропостачання на касі магазину, еквайра чи відсутності доступу до мережі інтернет через мобільних операторів або місцевих провайдерів.
В умовах, коли на протязі десятків годин або декількох днів РРО не може під’єднатись до серверу еквайра та передати дані, Z-звіти, стали більш частими звернення у технічну підтримку компанії “Гера” з запитами щодо помилки «ЕКС НЕ ОБНУЛЕНО».
Через неможливість регулярного обміну даними між РРО та еквайром, неспівпадінні графіків їх роботи можуть виникати затримки передачі Z-звітів, через що ЕКС не може обнулитися і, як наслідок цього, через 72 години виникає помилка "xFF" - "Електронна стрічка заповнена". На РРО блокується можливість проводити будь-які операції.
У випадку виникнення даної проблему необхідно:
- перевірити наявність інтрнет-зв’язку з еквайром,
- ЗАКРИТИ ЗМІНУ та
- примусово, “у ручному режимі”, зняти Z-звіт,
- обов’язково перевірити появіу повідомленням - ЕКС обнулено.
Команда на примусове обнулення ЕКС (тільки в закритій зміні):
ХХХ.ХХХ.ХХХ.ХХХ/cgi/proc/printreport?1
Де ХХХ.ХХХ.ХХХ.ХХХ – IP адреса РРО
Якщо команда пройшла успішно, у відповідь надійде повідомлення з фігурними дужками «{}», та роздрукується чек із повідомленням «ЕКС ОБНУЛЕНО. УСІ ДАНІ ПЕРЕДАНО».
Якщо у відповідь прийде помилка xD6 – то зміна не закрита.
Ми щиро сподіваємось, що ці організаційні заходи допоможуть користувачам РРО MG стабільно працювати навіть в умовах погодинного доступу до мережі Інтернет та електромережі.
Маємо надію, що невдовзі ми всі повернемося до звичного режиму роботи.
З повагою, Технічна Підтримка ТОВ “Гера”: +380503758687,
Ярмійчук Руслан — керівник відділу (+38 (044) 239-10-60 (внут. 200)
Федчук Сергій — провідний спеціаліст (+38 (044) 239-10-60 (внут. 201)