Зв'язок
email
Мова
2 D-кодування та його значення в маркуванні продукції

28/01/2020

Система кодування та дешифровки інформації стара як світ і виникла разом з бажанням людини ідентифікувати результати своєї праці з конкретною персоналією. Різноманітні сфери життя, починаючи від ремісництва, закінчуючи військовою справою і торгівлею так чи інакше у своїй діяльності завжди використовували позначки, зарубки, символи, тавро, тощо, що можна було б описати одним словом – кодування.

З часом системи кодування мінялись, вдосконалювались і вже в еру високого технічного поступу набули нових форм. Розвиток інформаційних технологій дав змогу використовувати електроніку для генерації, нанесення та зчитування нового винаходу – лінійних штрих-кодів. Здавалось, на цьому можна було б поставити крапку, і в принципі надовго забути про розвиток чогось більш досконалого. Проте дорозі до ідеалу не має кінця) В 1994 році в Японії було розроблено QR-код. Quick Responsible Code – тобто, той, що швидко розпізнається. До швидкості ідентифікації зашифрованого повідомлення також додалась можливість кодувати більшу кількість знаків. Пізніше, були розроблені близько десятка подібних шифрів, проте вони не набули такої популярності з ряду причин. Серед цих кодів можна виділити зокрема Actec Code, PDF417 та Data Matrix Code. Їх використовують в вузько направлених галузях і в різних країнах. Actec Code наприклад досить розповсюджений в країнах Латинської Америки, а PDF4117 часто використовується для ідентифікації при авіаперельотах. Проте QR код все ж займає першість в цьому списку популярності .Дана абревіатура наразі є загальновживаною як єдина у своєму роді технологія, як то було з Xerox, наприклад. На батьківщині, в Японії, код став настільки розповсюджений, що за його допомогою працює велика кількість віртуальних магазинів. Принцип доволі простий – на вітринах торгової площі знаходяться макети товарів з видрукованими на них QR-кодами, якщо Ви обрали певну річ – проскануйте код, заповніть форму, і протягом кількох годин цей продукт Вам доставлять прямо додому. Цей приклад може служити ілюстрацією того, як віртуальне почало тісно переплітатись з реальним. В Україні технологія QR вже завоювала популярність широких мас, і навіть великі підприємства та виробництва при здійсненні логістичних операцій вдаються до маркування товарів квадратним кодом. Наступний крок розвитку технологій автоматизації виробництва та верифікації товарообігу буде саме в цьому напрямку. В країнах Європейського Союзу вже успішно діють спеціальні системи верифікації, такі наприклад як програма Track and Trace. Вона дозволяє прослідити весь шлях продукту від виробника до кінцевого споживача. І все це, також можливо завдяки системі Quick Response.

Американський науковець та футуролог Мітіо Кайку у своїй книзі «Фізика майбутнього» зазначав, що тенденція розвитку сучасних технологій зберігається за принципом зменшення фізичних носіїв, пропорційно до збільшення їхніх потужностей. Сучасність – це 2D кодування та його ідентифікація, а компанія Gera – флагман цього руху в Україні.

Коментарі

Не знайдено дописів

Нове повідомлення