+38 (044) 536-18-59

Пн-Пт 9 - 18 | Сб-Нд - вихідний

info@gera.com.ua

Зв'яжіться з нами

Послуги сервісного центру


Сервісний Центр "ГЕРА" здійснює гарантійний та післягарантійний ремонт наступних видів обладнання:

Устаткування для роботи зі штрихкодом

    • Сканери штрих-коду
    • Термінали збору даних
    • Принтери етикеток
    • Принтери пластикових карт

Пристрої для маркування

    • Етикет-пістолети
    • Голчасті пістолети
    • Ручні аплікатори самоклеючих етикеток
    • Автоматичні аплікатори самоклеючих етикеток
    • Диспенсер етикетки DSP

Устаткування для зважування

    • Ваги Acom
    • Ваги Mettler Toledo
    • Ваги Ohaus
    • Ваги Масса-К
    • Ваги AXIS
    • Ваги KERN
    • Ваги RADWAG

Банківська обладнання

    • Лічильники банкнот
    • Детектори валют

Так само в нашому сервісному центрі Ви можете придбати запчастини і комплектуючі для всього спектру електронного торгового обладнання, що пропонується нашою компанією.

У широкому асортименті представлені запасні частини:

    • Друкуючі головки, гумові вали, блоки живлення та інші запчастини до принтерів TSC, Toshiba TEC, Argox, Zebra.
    • Кабелі, корпуси, блоки живлення та інші запчастини для сканерів і терміналів збору даних Datalogic, Argox и Chiper Lab.
    • Індикатори, екрани, клавіатури, тензодатчики, блоки живлення та інші запчастини до вагового устаткування Acom, Mettler Toledo, Ohaus, Масса-К, AXIS, RADWAG.
    • Фарбувальні валики, приводні механізми та інші запчастини до етикет-пістолетів і інших пристроїв для маркування.

Для отримання необхідної інформації Ви можете звернутися до нас за телефонами:

    • +38 (044) 239-10-60
    • +38 (050) 311-64-59
    • +38 (068) 014-58-99
    • +38 (073) 144-09-38

Також Ви можете відправити запит на e-mail help@gera.com.ua, або звернутися через особистий кабінет, перейшовши за посиланням.

В незалежності від способу звернення, Ваш запит буде оброблений системою Service Desk і спрямований профільного спеціаліста. Навіть якщо в момент звернення всі фахівці зайняті або ви звернулися в неробочий час, Ваше звернення не залишиться поза увагою. Система зафіксує його і наш фахівець обов'язково зв'яжеться з Вами при першій можливості.