+38 (044) 536-18-59

Пн-Пт 9 - 18 | Сб-Нд - вихідний

info@gera.com.ua

Зв'яжіться з нами

Технічна підтримка


Служба технічної підтримки компанії «Гера» здійснює інформаційну підтримку і консультування з питань, пов'язаних c експлуатацією, налаштуванням, інтеграцією і ремонтом всього спектра електронного торгового обладнання, що пропонується нашою компанією.

Звернувшись до служби технічної підтримай Ви маєте можливість:

    • Отримати консультацію профільного спеціаліста.
    • Завантажити документацію і спеціалізоване програмне забезпечення.
    • Пройти навчання в рамках проведених семінарів і тренінгів.
    • Замовити індивідуальне навчання за пропонованим нашою компанією спектру обладнання.
    • Стати володарем диплома авторизованого технічного партнера компанії "ГЕРА"

Для отримання необхідної інформації Ви можете звернутися до нас за телефонами:

    • +38 (044) 239-10-60
    • +38 (050) 311-64-59
    • +38 (068) 014-58-99
    • +38 (073) 144-09-38

Також Ви можете відправити запит на e-mail help@gera.com.ua, або звернутися через особистий кабінет, перейшовши за посиланням.

В незалежності від способу звернення, Ваш запит буде оброблений системою Service Desk і спрямований до профільного спеціаліста. Навіть якщо в момент звернення всі фахівці зайняті або ви звернулися в неробочий час, Ваше звернення не залишиться поза увагою. Система зафіксує його і наш фахівець обов'язково зв'яжеться з Вами при першій можливості.